קבוצת התקשורת הישראלית הוט (Hot) הכריזה על מהלך מיתוג מחודש, במסגרתו יאוחדו כלל שירותי החברה וערוצי התוכן אותם היא מפעילה תחת לוגו בעיצוב אחיד. הלוגו מינימליסטי מקודמו: הוא מעוצב באופן ״פתוח״ ונקי, כאשר הצבעים הדומיננטיים בו הם שחור ולבן. המסר אותו מבקשת החברה להעביר הוא ״קבוצה אחת, מותג אחד״.

בנוסף, הכריזה הוט כי בשבועות הקרובים יוכלו לקוחות החברה המחזיקים בממיר דיגיטלי מתקדם, בהם ממירי ה-Fiber Box וה-Mini Fiber, להתקין וליהנות מאפליקציית התוכן של נטפליקס (Netflix). בניגוד לחבילת ההשקה של פרטנר, שהציעה עד לאחרונה חבילה הכוללת את שירותי הטלוויזיה לצד גישה לאפליקציית נטפליקס בחינם לחצי שנה, מנויי הוט לא ייהנו ממבצע הצטרפות מיוחד ויתבקשו לשלם את מחיר המנוי הרגיל של נטפליקס, בנוסף לדמי המנוי עבור שירותי הוט עצמה.

גם ערוצי הסרטים של הוט אמורים להשתפר, ובחברה מבטיחים כי מעתה והלאה יכללו ערוצים אלו מגוון רחב וחדש יותר של סרטים. עדכון דומה צפוי גם לשירות ה-VOD הוותיק של הוט, עם הבטחה ל-״הרחבה של שעון התוכן״. לכבוד שדרוגים אלו והמיתוג המחודש, תצא הוט בקמפיין שיכלול שלטי חוצות ופרסומות טלוויזיה בכיכובם של עשרות שחקנים שלקחו חלק בהפקות המקור של הוט לאורך השנים, בהם שלישיית מה קשור, נועה קירל, עומר חזן, ירון ברלד ועוד.