במהלך הימים האחרונים פורסמו ברשת תלונות רבות של משתמשים המעידים כי אפליקציית השעון (Clock) של גוגל (Google) הפסיקה לפעול, לפחות בכל הנוגע לשעונים מעוררים. במועד שנקבע עבור צלצול השעון המעורר, לא משמיע המכשיר אף צליל או לכל היותר רוטט מספר פעמים. נראה שהתקלה מתרחשת בזמן שבו המכשיר נמצא במצב שקט (Do Not Disturb), אותו האפליקציה אמורה לעקוף לצורך הצלצול – אלא שזה לא קורה.
התקלה מדווחת במכשירים רבים, בהם דגמים מתוצרת וואן פלוס (OnePlus) ואופו (Oppo), כמו גם דגמי הפיקסל (Pixel) של גוגל עצמה. נראה שנכון לעכשיו דווקא דגמים מתוצרת סמסונג (Samsung) אינם סובלים מהתקלה, ואפליקציית השעון מוסיפה לפעול בהם ללא בעיות.
בגוגל מודים כי התקלה אכן קיימת ומחפשים פתרון, אלא שעדכון כזה לאפליקציה טרם עלה לחנות למרות שחלפו כבר מספר ימים מאז מבול הדיווחים. שלא במפתיע, דירוג האפליקציה בחנות יורד בינתיים, כאשר מירב הדירוגים שעלו במהלך הימים האחרונים מעניקים לה ציון של כוכב בודד מתוך חמש.
בהעדר פתרון אחר מצד המפתחים, נראה שכרגע הצעד הבטוח ביותר למשתמשים המסתמכים על אפליקציית השעון המעורר של גוגל הוא לשקול בכל זאת אלטרנטיבה, לפחות עד שהתקלה תתוקן. ניתן להשתמש באפליקציית השעון המעורר המותקנת על המכשיר כברירת מחדל, או לנסות אחת מאלפי האפליקציות החינמיות האחרות הזמינות ב-Play Store.
גם במכשירי סמסונג
לא מצלצל
גם אצלי פתאום התחילות התקלות של שעון לא מצלצל…אפשתי הגדרות בררת מחדל והבעיה לא נפתרה…רק שהטלפון שלי של סמסונג משמע גם טלפונים מחברת סמסונג סובלים מאותה בעיה…
ולא כפי שנכתב בכתבה.
תעברו ל
Alarm Clock Xtreme
חחחח יש לי וואן פלוס וזה מעולם לא קרה לי ….
גם לי, OP 8T
⏰
איזה כייף שאפשר לקום השכמה טבעית בלי שעון
שלא נדע מצרות.