התאמת התצוגה

מאז השקת הגוגל פלוס לפני מספר חודשים, גוגל לא מפסיקה לבצע שינוי רוחבי לכל שירותי הרשת השונים שלה ומישרת קו עיצובי. השינוי האחרון הוא לשירות שירות הדואר המפורסם של החברה, הג'ימייל (Gmail) אשר זכה לעיצוב מחודש ורענון עם מספר פיצ'רים חדשים.

בשירות הדואר, גוגל החילה למעשה את העיצוב שכבר היה ניתן למצוא אותו בעבר תחת ערכות הנושא (Themes) וכולל צבעים נעימים יותר למראה, כפתורים גדולים, הגדלת תצוגת ההודעות וגווני אחידים (לבן, אדום, אפור בהיר וכחול). נוסף לעיצוב, הניווט בהודעות חכם יותר כאשר השיחות נראות כעת יותר כשיחה בגוגל פלוס ותוצג לצידם תמונת איש הקשר ותצוגת היסטוריית השיחות בצורה מודגשת ונוחה.

בהתאם לגודל המסך, ממשק המשתמש יותאם וישתנה כאשר ניתן בנוסף לשנות את צפיפות הממשק דרך כפתור ההגדרות עם שלושה מצבים מוגרים (cozy, comfortable, או compact) אורך חלון התוויות, וידג'טים ועוד.

החיפוש הפך ליעיל יותר, ובמקום להיכנס לחיפוש המתקדם ניתן מכל חלון בג'ימייל להציג חיפוש מהיר וסינון לפי הגדרה מותאמת אישית בצורה פשוטה ומהירה. אחרון חביב הם הערכות נושא, ויחד עם iStockphoto גוגל התאימה אותם מחדש למסכים הגדולים כדי לקבל איכות תמונה גבוהה במיוחד.

את כל השינויים הללו אתם כבר אמורים לקבל בכניסה לחשבונכם (חפשו הודעה קטנה בתחתית המסך), ואם בכל זאת לא תרצו, תוכלו לחזור “זמנית” גם לממשק הישן.

וידאו: גוגל מסבירה על החידושים בג'ימייל

-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.