כידוע, פייסבוק לא חולקת את המידע שלה עם גוגל וההסכם עם רשת המיקרו-בלוגינג, טוויטר, הסתיים כיום’ כך שאם תחפשו מסעדה במנוע החיפוש של גוגל לא תוכלו לדעת מה חבריכם חושבים עליה, אך נראה שמעתה מנוע החיפוש של גוגל הופך להיות מעט יותר חברתי.
פייסבוק לא חולקת את התוכן שלה עם גוגל וכידוע, תוכן בעידן האינטרנט שווה כסף, הרבה כסף: כאשר אתם חולקים קישור ברשת-החברתית או מצייצים אודות חווית שירות כזאת או אחרת ברשת הטוויטר, אתם יוצרים תוכן, ולא מדובר בסתם תוכן אלא כזה שסביר להניח שיהיה בעל ערך ורלוונטי עבור חבריכם הקרובים או העוקבים שלכם ולכן אחת הסיבות העיקריות להקמת גוגל פלוס, היא שלגוגל תהיה גישה לתוכן הזה ולכן יותר משתלם לה שאת הסטטוסים שלכם תכתוב אותם אצלה בפלוס.
בשל כך, החל מהיום מנוע החיפוש יכלול בתוצאות גם רשומות מתוך הרשת החברתית של גוגל, כך שאם יש ברשותכם חשבון גוגל פלוס (ואם אין לנו יש מספר הזמנות לחלק לכם) והמלצתם על מוצר או שירות כלשהו בפרופיל שלכם, יש סיכוי טוב שחבריכם ימצאו זאת בזמן שיחפשו את הביטוי במנוע החיפוש. מנוע החיפוש צפוי להיות חברתי יותר החל מהימים הקרובים, והשילוב של המאפיינים החברתיים ישלבו בקרוב גם בגירסא העברית. (מקור)