תקלות שונות ובעיות האספקה נתקלו רוכשי פיקסל (Pixel) החדשים של חברת גוגל (Google), וכעת צצה בעיה נוספת,בעיקר ב-Pixel XL: בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של משתמשים יצאה החברה בהודעה שמאשרת כי חלק מהמכשירים נשלחו עם בעיית חומרה הקשורה למיקרופון.
התלונות מעידות כי התקלה מתרחשת בעיקר כאשר נדרש שימוש בקלט נכנס של המיקרופון, כלומר בעת ביצוע שיחה, הקלטה או צילום וידאו. אחרים טוענים כי דווקא אצלם התקלה לא מתרחשת והאודיו פועל כראוי. לדברי גוגל, לא ניתן לתקן את הבעיה באמצעות עדכון תוכנה, והפתרון היחיד שמוצע עבור משתמשים שסובלים מהתקלה היא להחליף את המכשיר כולו תחת אחריות היצרן.
“אנחנו מאמינים שזו בעיית חומרה”, אמר בריאן רקווסקי, סגן נשיא ניהול מוצרים בגוגל בפוסט רשמי בפורום. “עדכוני תוכנה לא יתקנו אותה, אנחנו נוקטים בצעדים כדי להשמיש מכשירים מחודשים ולוודא שאין בהם את בעיות המיקרופונים. יכול להיות שחלק מהמכשירים החלופיים לא נבדקו כראוי לפני שהבנו את מקור הבעיה, אבל זה לא כבר המצב”.
מקור התקלה התגלה כסדק מזערי במתכת של מקודד האודיו, חשף רקווסקי, וגוגל נקטה בצעדים כדי לחזק את החיבורים הללו מאז חודש ינואר האחרון. בנוסף טען כי הבעיה משפיעה על פחות מאחוז אחד מהמכשירים. גוגל הקפידה להדגיש כי לא מדובר על ריקול כללי של המכשירים, וכי משתמשים שחושדים כי המכשיר שלהם בעייתי צריכים לגשת לנקודת המכירה ולהחליפו.
תמונה: cc flickr Maurizio Pesce
בשורה התחתונה סה”כ ב 2 מילים:מכשיר כישלון.
NO
שיבקשו החזר כספי… לא שווה את הכסף. או שאני פשוט לא מודע לזה- ששוליים זה יקר… מה שמזכיר ומסביר את הבעיה של האייפון?
S8 exynos. לפחות לחצי שנה מעכשיו.. עד ש1+5 יגיע… או LG עם 835.