כלי חדש ומסקרן הושק מגוגל. הכלי החדש, Google Hot Searches שמו, מאפשר לכל אלו מכם שסקרנים לגבי החיפושים של גולשים אחרים במנוע החיפוש לקבל את המידע בצורה מעניינת, ויותר מכך, באופן מיידי. הדבר המרכזי שהכלי מאפשר לעשות הוא לראות את החיפושים החמים בארץ ובעולם בצורה יצירתית, באמצעות אריחים נעים המחליפים מקומות וצבעים בצורה מהפנטת. בנוסף, בלחיצה על אחד מהאריחים ניתן למעשה להגיע לתוצאת החיפוש של הערך הכתוב עליו. לדוגמה, אם כתוב על אחד מהאריחים “יצחק שמעוני”, ברגע שנלחץ על האריח נקבל תוצאות החיפוש בגוגל עבור הערך, במקרה הזה, כתבות על פטירתו המצערת אתמול (יום שלישי) של יצחק שמעוני. באמצעות הכלי הטרנדי של גוגל, ניתן למעשה לראות מה הם הנושאים החמים שהגולשים מחפשים, ואם יש סיבה מיוחדת לכך שהם חמים להבין אותה מתוצאות החיפוש.
בלחיצה על הקובייה הלבנה במעלה דף הכלי ניתן לבחור את תצורת ההצגה של תוצאות החיפוש על המלבנים המתחלפים ואת כמות החיפושים שלהם. השירות מתעדכן מדי כמה שעות, ולמי שרוצה לראות סטטיסטיקות יותר מדויקות על תוצאות החיפוש שמעניינות אותו יכול לראות אותן בצורה מסודרת ומלאה יותר בדף הבית של שירות ה-Google Trends.
כמו כן, בתיבת החיפוש העליונה ניתן לחפש איזה ערך שרוצים ולקבל עליו תוצאות סטטיסטיות מעניינות, ביניהן: ממתי הערך מעניין אנשים ואיפה, ואף יותר מכך, אפשרות לראות בדיוק מתי גדלה ההתעניינות בערך ואיך באמצעות גרף ברור. ניתן לראות גם בתחתית הדף של הערך מאיזה מקום באה ההתעניינות. לדוגמה, בערך “ניקול ראידמן”, כוכבת תוכנית הטלוויזיה מעושרות ניתן לראות שעיקר העניין סביבה מגיע מישראל.
עוד ניתן לראות ערכים הקשורים בערך (יחסיים), ולחקור את העניין סביבם בלחיצה בודדת. ניתן להבין כי שירות החיפושים החמים כחלק מ-Google Trends ללא ספק נותן מענה לסקרנים שמביניכם על החיפושים החמים ועל הערכים המעניינים בעיניכם. תנו קפיצה לשירות ונסו בעצמכם.
לא הבנתי איך זה אמור להיות נוח בדיוק, הרי החיפושים משנים מקום כל הזמן ככה שפשוט לוקח יותר זמן לוודא שקראת את הכל..
נראה כמו הממשק של מיקרוסופט