פייסבוק היא כרגע הרשת החברתית הגדולה ביותר, השולטת ללא עוררין עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים. הרשת השנייה בגודלה היא טוויטר עם למעלה מ- 500 מיליון משתמשים, ועכשיו השלישית היא גוגל+. לרשת החברתית הצעירה של גוגל, גוגל פלוס, רשומים כ-300 מיליון משתמשים פעילים בממוצע בחודש המשתמשים ברשת באופן תדיר, כך נחשף הערב באירוע של גוגל פלוס. לפי הסטטיסטיקות, נוספו למעלה מ- 190 מיליון משתמשים חדשים בששת החודשים האחרונים
גוגל מסרה לרויטרס (Reuters), כי החברה צברה יותר מ-100 מיליון משתמשים הפעילים בכל תחומי הרשת החברתית עקב כנס המפתחים שנערך במאי, בו נוספו המון תוספות ופיצ’רים מיוחדים במוצרי גוגל בכלל, ולרשת החברתית בת השנתיים בפרט וכי סך המשתמשים בשירותי גוגל בכל צורה שהיא עומד על כ-540 מיליון.
בישראל, המצב שונה מבשאר העולם הכולל את ארה”ב, אירופה ומדינות אחרות. הפייסבוק והטוויטר בארץ הן בין הרשתות החברתיות היחידות שנעשות בהן שימוש בארץ, לעומת שאר העולם בו פועלות עשרות ואף מאות רשתות חברתיות, וביניהן גוגל פלוס. יש לציין כי ישראל היא המדינה בה זמן השימוש הוא הגדול ביותר ברשתות החברתיות, כ- 11.1 שעות בממוצע בחודש, ואילו ארה”ב נמצאת במקום העשירי עם 7.6 שעות בממוצע בחודש בלבד.
גוגל מוסיפה כי גוגל+ נועדה להתחרות עם הרשת החברתית הגדולה ביותר פייסבוק, אך כאמור, גוגל+ מפגרת בכ- 700 מיליון משתמשים ולכן יעברו כמה שנים עד שתשתווה (אם בכלל) למתחרה הענקית.
כתב: יהונתן לינדל
קשה מאוד להצליח לפתוח חשבון ג’ימייל בלי להצטרף בטעות לפלוס… לא פלא שהם מגיעים לכ”כ הרבה משתמשים.
300 מיליון משתמשים פ-ע-י-ל-י-ם, לא רשומים
זה קורה בגלל שהרבה מהאפליקציות והשירותים של גוגל עובדות הרבה יותר טוב עם גוגל+
תקרא את הכתבה. מדובר במשתמשים פעילים שמשתמשים בגוגל+ כמו שמשתמשים בפייסבוק.
משתמשים פעילים זה גם יכול להיות משתמשים שרוצים לתת ביקור על אפליקציה מסויימת מהפליי ולזה הם חייבים גוגל+
אני מאמין שאין להם ממש 300 מיליון שנכנסים לזה כמו פייסבוק
גם לפייסבוק לא נראה לי שיש עדיין מיליארד…
הכתבה לא מפרטת במלואה את מה שנאמר באירוע של גוגל+.
לגוגל+ יש 560 מיליון משתמשים פעילים בכל שירותי גוגל, ז”א שאם הגבת לאפליקציה בplay, או שאם בדקת התראות של גוגל+ כשאתה ב gmail, (ובקרוב אם רשמת תגובה ביוטיוב), אתה אחד מהסטטיסטיקה.
מתוכם, 300 מיליון משתמשים הם פעילים מידי חודש (זו צורת המידידה המקובל גם בפייסבוק וטוויטר – חודשית) בתוך גוגל+, כאלה שנכנסים לאתר/לאפליקציה במיוחד, מגיבים, משתפים, לוחצים על 1+, וכל זה מתוך האתר/אפלקציה ולא מאחד השירותים הנלווים של גוגל שמשלב בתוכו את גוגל+.
ז”א שכן יש להם ממש 300 מיליון משתמשים שנכנסים לזה כמו פייסבוק.
קשה לקלוט אבל האמת שזאת רשת חברתית מצליחה, הבעיה היא שהיא מצליחה בעיקר בצפון אמריקה, באירופה ומשום מה מאוד בהודו (בארה”ב ובאירופה רואים ירידה בשימוש בפייסבוק), וכמעט בכלל לא באפריקה, אסיה, ודרום אמריקה (שם דווקא רואים עליה בשימוש בפייסבוק).
התגובה שלך היא מסוג התגובות שמחכימות יותר מהכתבה עצמה…