גוגל (Google) הכריזה על “אזור הבידור” (Entertainment Space), ממשק חדש המיועד לטאבלטים מבוססי אנדרואיד, ועשוי להחליף לחלוטין עבור משתמשים רבים את המראה הקלאסי של מערכת ההפעלה, שמעולם לא עבר התאמה מיוחדת למכשירים בעלי מסך גדול במיוחד. אזור הבידור פותח ועוצב מתוך התפיסה שמרבית הלקוחות משתמשים בטאבלט בכדי לצרוך תוכן, ועל כן זקוקים לתצוגה נוחה של תכנים המעניינים אותם, ולאו דווקא לרשימת אייקונים ואפליקציות.
התוצאה היא תפריט המזכיר מאוד במראהו את זה של Google TV, מערכת ההפעלה המותקנת בגרסה העדכנית של מזרים המדיה כרומקאסט (Chromecast). הוא מחולק לשלושה אזורים: אחד המוקדש לתכניות טלוויזיה וסרטים, אחד למשחקים, והשלישי לספרים. בכל אחד מאלו יופיעו המלצות על תכנים מתוך אפליקציות המותקנות על המכשיר וגם למשחקים שעשויים לעניין את המשתמש וטרם הותקנו. לחיצה אחת תעביר את המשתמש ישירות לתוכן הרלוונטי, בתוך האפליקציה.
בניגוד ל-iPad, התומך בשימוש בחשבון משתמש אחד בכל פעם, אזור הבידור מותאם לשימוש על ידי מספר בני משפחה כאשר עבור כל אחד מהם יוצגו המלצות אחרות המותאמות לגילו וטעמו. עם זאת, נדרשת תמיכה גם מצד האפליקציות עצמן בכדי שהמלצות מתוכן יוצגו, ואפליקציה אחת שבינתיים לא משתפת פעולה עם גוגל היא דווקא נטפליקס (Netflix), השירות הפופולרי בעולם לתכני וידאו נכון לעתה.
בשלב הראשון, יושק איזור הבידור החדש בטאבלטים מתוצרת וולמארט (Walmart). מאוחר יותר השנה צפוי החידוש להגיע עם לטאבלטים מתוצרת לנובו (Lenovo), שארפ (Sharp) ויצרניות נוספות – אך בינתיים לא סמסונג (Samsung), המעדיפה כנראה לפתח אלטרנטיבה משל עצמה.