במהלך הימים האחרונים משתמשי מכשירים שונים המבוססים על Android TV של גוגל (Google) החלו לראות שורת 'תכנים מקודמים', הכינוי המכובס לפרסומות, במסך הראשי. מדובר בהפניות לערוצי תוכן ואפליקציות המוצגות בערוץ חדש בשם Sponsored שלא היה קיים קודם לכן במסך הבית. הפרסומות הללו הופיעו ללא כל הודעה מצד גוגל, ונראה שאין כל דרך קלה להסתיר אותן.

עד כה נצפו הפרסומות במגוון רחב של מכשירים, בהם טלוויזיות חכמות מתוצרת סוני (Sony), מזרימי המדיה של שאומי (Xiaomi) מדגם Mi Box 3, וגם מזרים המדיה Shield TV של חברת Nvidia. בגוגל אישרו כי מדובר בניסוי שמטרתו "לסייע למשתמשים לגלות אפליקציות חדשות ותכנים לטלוויזיה", אך לא הבהירו מה היקפו ואילו מכשירים נוספים עשויים להשתתף בו.

אחת הדרכים להיפטר מערוץ הפרסומות החדש הוא לנסות ולמחוק את העדכון האחרון למערכת ההפעלה באמצעות ביצוע הסרת אפליקציה בשם Android TV Core Services. אבל בחירה בדרך הזו עשויה לגרום לבעיות שונות – וסביר להניח כי הפרסומות ימצאו את דרכן בחזרה למסך הבית באחד העדכונים הבאים.

דרך נוספת, אף היא לא אידאלית, היא ליצור חשבון משתמש מוגבל לאפליקציות מסוימות, כמו חשבון ילדים, אולם התקנת כל אפליקציה נוספת במצב זה תדרוש כניסה נוספת לתפריט ההגדרות.