במקביל להשקת שירות ה-Apple Pay בישראל, שירות התשלומים GARMIN PAY של גרמין (Garmin) שהושק בתחילת השנה שעברה (ינואר 2020) מציין בימים אלה על כ- 20,000 משתמשים ישראלים פעילים. כעת, צופים בחברת רונלייט, המפיצה הרשמית של GARMIN בישראל, כי היקף הפעילות רק ילך ויגדל, זאת ככל שיתקדם הליך הטמעת מסופוני ה-EMV ומבטיחים שיתופי פעולה עם מנפיקים וחברות אשראי נוספות כבר בשבועות הקרובים.
חברת GARMIN, מובילה עולמית בפיתוח וייצור אביזרים חכמים לאורח חיים בריא, הייתה הראשונה להשיק בישראל שירות תשלומים דיגיטלי מאובטח – GARMIN PAY, השירות המתקדם המאפשר ללקוחות המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של ישראכרט לשלם באמצעות מגוון דגמי שעוני GARMIN בעשרות אלפי בתי עסק ורשתות מובילות, בצורה קלה, מהירה ומאובטחת, ישירות מפרק כף היד, בטכנולוגיית Contactless (ללא מגע) באמצעות שעונים חכמים התומכים ומתחברים לטלפונים חכמים בעלי כל מערכות ההפעלה, הן Android והן iOS.
לאחר קצת יותר משנת פעילות ראשונה מדווחת החברה על שימוש השירות בקרב כ- 20,000 משתמשים פעילים בישראל ועל עשרות אלפי עסקאות שבוצעו באמצעות השירות בעשרות אלפי בתי עסק ברחבי הארץ, מה שמעיד על אימוץ גובר של הטכנולוגיה ואמון משמעותי בפתרון הנוח. “הישראלים אימצו בחום את טכנולוגיות התשלום ללא מגע ואנו שמחים לראות כיצד לקוחות GARMIN, הידועים כאוהדי חדשנות, גילו את הפשטות והנוחות שבתשלום המהיר באמצעות השעון בלבד, שמנתק כל תלות בטלפון הנייד” אומר אבישי פריז, מנכ”ל רונלייט, המפיצה הרשמית של GARMIN בישראל. “אני מאמין שבמהלך שנת 2021 נראה צמיחה משמעותית נוספת בתחום זה, שכן הפוטנציאל הוא אדיר במדינה בה שוק הסלולר נשלט ברובו על ידי משתמשי Android שירצו כעת פתרון אלגנטי לתשלום באמצעות השעון”, הוסיף.
בכדי לבצע רכישה באמצעות GARMIN PAY מזינים הלקוחות את פרטי האשראי שלהם באופן חד פעמי אל הארנק הדיגיטלי המאובטח ביישום GARMIN CONNECT, לאחר מכן בוחרים בכרטיס בו רוצים להשתמש (ניתן להזין עד 5 כרטיסי אשראי לשעון) ומאותו הרגע כל שנדרש הוא לקרב את השעון אל קורא הכרטיסים בקופה ולשלם.
*הודעה לעיתונות