Ionic, השעון החכם האמיתי הראשון שהשיקה פיטביט (Fitbit) רק אתמול באופן רשמי, כבר זוכה למגוון רחב של תלונות ברשת. הבעיה המרכזית שמקושרת לשעון, שכבר היה זמין למכירה מוקדמת החל בשלהי אוגוסט אז הוכרז בידי החברה, קשורה ליכולת שלו להסתנכרן מול הטלפונים החכמים עמם הוא אמור לעבוד, וזו תקלה שזכורה היטב גם במקרה של ה-Blaze, שעון הכושר הקודם שהשיקה החברה.
הבעיה, לפי הדיווחים, בולטת יותר כשמנסים למשק את המכשיר מול מכשירי iPhone עם מערכת ההפעלה החדשה iOS 11, כמו גם בעת שמנסים לסנכרן מוזיקה בין שני המכשירים.
כזכור, מדובר בשעון החכם הראשון של פיטביט לאחר שרכשה את יצרנית השעונים החכמים פבל (Pebble) בשלהי 2016, והוא עורר ציפיות לא מעטות.
השעון נמכר באתר החברה תמורת 299.95 דולרים והיא שחררה עבורו גם כמה סוגי רצועות: רצועת ספורט מפלסטיק קשיח במחיר של 29.95 דולרים בצבעים אפור כהה, כחול/צהוב וכתום/אפור; רצועת עור בצע חום ובמחיר של 59.95 דולרים; וכן רצועה שהיא מכנה קלאסית במספר צבעים ובמחיר של 29.95 דולרים.
איך לא זיהו את זה בזמן? זה נראה כאילו פיטביט מחבלים בעצמם. אגב התחזית שלי היא שפיטביט תעלם מהשוק בעוד כמה שנים. החברה הזאת הזדקנה נורא ואף שעון שלה לא יכול להתחרות מול Apple Watch Series 3.