כפי שחשפנו לראשונה בחודש שעבר, פייסבוק (Facebooke) החלה לפרוס את העיצוב החדש של הרשת החברתית – מראה בהיר, נקי ומינימליסטי יותר. העיצוב החדש עשה את דרכו מהר יחסית לאפליקציות הרשמיות של פייסבוק למכשירי אנדרואיד ו-iOS, אולם נראה כי רק עתה מוכנה החברה להתחיל ולהציג בפני המשתמשים את העיצוב החדש עבור גרסת הדפדפן.
במהלך הימים האחרונים מדווחים משתמשים רבים כי הוזמנו להתנסות בעיצוב החדש של פייסבוק, תוך הבטחה כי יאפשר להם ״למצוא דברים מהר יותר״, ״להמשיך בקלות והמקום שבו הפסקתם״, וכי מדובר במראה ״נקי יותר ועם טקסט גדול יותר… המאפשר לכם לעשות את מה שאתם רוצים בקלות״.
חידוש אחד שלא הוזכר במהלך ההכרזה המקורית הוא אפשרות לבחור בין ערכת צבע בהירה, ובין ערכת צבע כהה (Dark Mode). בעוד שבמכשירי טלפון חכם המצוידים במסכי OLED יכולה בחירת הצבע הכהה לחסוך באנרגיה, הרי שבמחשבים אישיים – שלעיתים רחוקות בלבד מחוברים לתצוגת OLED – מדובר בעיקר בבחירה קוסמטית ונוחות בגלישה בלילה או בחדר חשוך.
משתמשים המעוניינים לנסות את העיצוב החדש וטרם זכו להזמנה, יאלצו בשלב זה להמשיך ולחכות בסבלנות – לא נראה שקיימת דרך לזרז את התהליך, ומשתמשים כבר נכנסו לבטא אינם יכולים להזמין אליה את חבריהם.