בין שלל הכרזות השונות של פייסבוק (Facebook) אתמול בכנס המפתחים השנתי שלה F8, שעיקרן היה שימוש ב-Messenger כפלטפורמה לאפליקציות חדשות, היו גם כמה קטנות יותר, אבל כאלה שמתיישרות עם הקו של החברה להפוך למרכז החיים של המשתמשים שלה.
החברה מציעה כעת לבעלי אתרים אפשרות לשלב כפתור חדש בשם Save to Facebook. כפתור זה יאפשר למשתמשים לשמור את הקישורים לאתרים שהם מוצאים בהם את הכפתור הזה לקריאה מאוחרת יותר. קשורים אלו יישמרו תחת האפשרות ‘שמורים’ בתפריט הראשי של האתר/אפליקציה. אפשרות זו משמשת כיום לשמירת רשימה של דפים פנימיים באתר, אבל כעת, כאמור, היא מאפשרת גם לשמור קישורים חיצוניים.
אם זה מזכיר לכם שירותי שמירת קישורים לקריאה מאוחר יותר אחרים, אתם צודקים. כל מי שמשתמש ב-Pocket מכיר את היטב את התחום הזה, אבל בפייסבוק כאמור רוצים שתהיה למשתמשים עוד סיבה להישאר יותר זמן אתר/אפליקציה שלה – אם כי הפעם זה תלוי כמובן במפתחי האתרים אם להוסיף את הכפתור או לא.