פייסבוק (Facebook) מסמנת את תחום האודיו כיעד הבא של החברה להתרחבות. במהלך החודשים הקרובים תשיק פייסבוק מספר מוצרים ושירותים חדשים בהם תחרות ל-Clubhouse הפופולרית, אפשרות להעלאת קטעים מוקלטים כפוסטים ברשת החברתית, וגם נגן מוזיקה ופודקאסטים מובנה – שזה ייקרה בגין שיתוף פעולה עם ספוטיפיי (Spotify).
הגרסה של פייסבוק תכונה Live Audio Rooms, וממש כמו המקור באפליקציה שהייתה לפופולרית, היא תאפשר למשתמשים ליצור מעין ‘תכנית רדיו’ שתועבר בשידור חי למאזינים. תחילה יוצע השירות למשתמשים נבחרים, ככל הנראה סלבריטאים, אולם בהמשך יהיה זמין לכולם ואף ישולב בתוך אפליקציית Messanger ככלי לשיחות עם חברים. פייסבוק אף תקים קרן שמטרתה תהיה לתמוך כספית ביוצרים שיתחייבו להעלות תכנים לשירות.
בנוסף, תאפשר פייסבוק למשתמשים להקליט קטעי דיבור קצרים ולהעלות אותם כפוסטים, שיכונו Soundbites. ניתן יהיה ליצור אותם ישירות מתוך האפליקציה, תוך שימוש בכלי הקלטה ועריכה מתקדמים שאותם מכנה החברה ‘סטודיו הקלטות בכיס. פייסבוק גם תמליץ על פודקאסטים שיופיעו בפיד העדכונים, לפי תחומי העניין והקבוצות אליהם שייך המשתמש.
לבסוף, כאמור, יוכלו משתמשי פייסבוק להתחבר ישירות למאגר השירים והפודקאסטים העצום של ספוטיפיי, באמצעות נגן שיוטמע בתוך אפליקציית הרשת החברתית. משתמשים יוכלו לשתף זה לזה שירים ופודקאסטים, ואלו יתנגנו ישירות בתוך פייסבוק וללא צורך לעבור לאתר או אפליקציה אחרת. כל זה צפוי לקרות מאוחר יותר השנה.