כמעט שנה לאחר שהציגה אותו לראשונה, מאפשרת כעת פייסבוק (Facebook) לרוב משתמשי הרשת החברתית לעבור לעיצוב החדש והעדכני של אתר האינטרנט. בעוד שחלק מהמשתמשים כבר קיבלו את העיצוב המשודרג, רבים עדיין נותרו מאחור וכעת בחברה מבטיחים שחרור מהיר יותר.

מעתה, בעת הכניסה לאתר תוצג בפני המשתמשים הודעה בראש העמוד הקוראת להם להתנסות ב״פייסבוק החדש״ (New Facebook). אפשרות נוספת להחליף את העיצוב היא לחיצה על סימן השאלה (בממשק השולחני) ובחירה ב"החלפה לפייסבוק החדש". נכון לעתה ניתן עדיין לחזור לעיצוב הקודם (אותו מכנה החברה ״פייסבוק קלאסי״), אולם העיצוב החדש יחליף לגמרי את הישן ויהפוך לברירת המחדל בעוד מספר חודשים.

העיצוב החדש מתהדר במראה מינימליסטי ופחות עמוס, עם אפשרות לניווט מהיר באמצעות ארבע לשוניות (Tabs) בין חמישה איזורים שונים אותם מגדירה כעת פייסבוק כליבת חווית השימוש באתר: תזרים העדכונים, שירות הוידאו Facebook Watch, אתר המסחר בין המשתמשים (Marketplace), קבוצות דיון, ומשחקים.

אולם ייתכן בהחלט שעבור משתמשים רבים השינוי המשמעותי ביותר – והסיבה המרכזית לעבור לעיצוב החדש – תהיה ״מצב כהה״ המחליף את גווני הרקע והתפריטים באתר לשחור ואפור, והופך את הטקסט עצמו לקריא יותר. בניגוד למצב במכשירי טלפון חכם המצוידים במסכי OLED, ברוב מסכי המחשב לא ירשם כל יתרון טכני לצפייה במצב כהה, אולם ייתכן בהחלט שהקריאה תהיה נעימה ונוחה יותר, ושימוש ממושך באתר יעמיס פחות על העיניים, בהחלט צורך קריטי בימים אלו של שהייה ממושכת בבתים.