פייסבוק (Facebook) מפעילה את מלוא כוח משקלה בתחרות מול Snapchat (סנאפצ’אט). החברה השקיה תכונה חדשה שמאפשרת לשתף ‘סיפורים’ (Stories), רגעים המורכבים מתמונות וסרטונים, למשך 24 שעות מתוך האפליקציה הראשית של הרשת.
השילוב באפליקציה הראשית של הרשת החברתית המובילה מגיע לאחר שהסיפורים הגיעו לאפליקציית שיתוף התמונות Instagram (אינסטגרם) והופיעו כגלגול מחדש של הסטטוסים ב-WhatsApp (ווטסאפ), שתי רשתות חברתיות שבבעלות פייסבוק.
ניתן לומר שמדובר בעתקה בוטה למדי. מעבר ליכולת להציג תמונות וסרטונים, פייסבוק מאפשרת לצלם תמונות וסרטוני סלפי ולהחיל עליהם אפקטים של מציאות מועשרת כמו: פרצוף זאב, מסכת קרנבל חגיגית וכדומה. מדובר ביכולות שהושגו כנראה בעקבות רכישת MSQRD שנעשתה אשתקד. יש לציין כי האפקטים והמסכות באפליקציה של פייסבוק ממודלים בתלת-ממד, כך שהם מציעים מראה מושקע ומרשים יותר.
על הוספת הסיפורים הכריזה פייסבוק כבר בסוף חודש ינואר ועתה היכולת החדשה נמצאת בפריסה מדורגת. נראה כי אין צורך לעדכן את האפליקציה והאפשרות מופיעה לאחר עדכון בצד השרת.
חברה פח, לא המציאה כלום (סליחה המציאה כפתור לייק חחח)! פייסבוק זה Devil ?