יותר מ-15.5 שנים מאז ההשקה הראשונית של פייסבוק (Facebook), הערב (ב') הציגה החברה סמל חדש ושונה לחלוטין מזה שהכרנו. הלוגו החדש מציג את שם החברה במלואו, ולא מסתפק באות בודדה. הוא כתוב באותיות גדולות ודגושות ובגופן שעוצב במיוחד.

עם זאת, סמל האות f הקטנה על הרקע הכחול צפוי להמשיך להתנוסס בראש הרשת החברתית, בעוד הלוגו החדש מיועד להדגיש את הקשר בין המוצרים האחרים של פייסבוק – וואטסאפ (Whatsapp), אינסטגרם (Instagram), מסנג'ר (Messenger), אוקולוס (Oculus), פורטל (Portal) וכדומה. צבעי האותיות יתאימו את עצמן להקשר.

כך, לדוגמא, באינסטגרם הן תהיינה אדומות-ורודות:

ובוואטסאפ ירקרקות:

WhatsApp Facebook Logo Change

נראה שפייסבוק מנסה לפייס את הרגולטורים השונים שמתלוננים לאחרונה על כך שהיא גדולה מדי, ומחזיקה בבעלות על אפליקציות רבות מדי בלי שהמשתמשים בהן מודעים לקשר ביניהן. לכן, בקיץ האחרון החלה פייסבוק להציג לצד כמה משמות האפליקציות שלה בחנויות את הכיתוב from Facebook, ועתה היא מדגישה את הקשר עוד יותר בעזרת סמל שקשה להתעלם ממנו שיוצג בסמוך לסמל של כל אחד מהמוצרים שהיא מוציאה.