פייסבוק (Facebook) מנסה לעשות קצת סדר בכל הקשור לאפשרות ה'סיפורים' (Stories) שלה באפליקציות: מעתה, שיתופים שפורסמו בשירות המסרים המידיים מסנג'ר (Messenger)] יצגו במקביל גם בפייסבוק – באופן אוטומטי.

פייסבוק שילבה את אפשרות הסיפורים, שכזכור הועתקה מסנאפצ'ט (Snapchat), בכל שירותיה השונים – אינסטגרם (Instagram), וואטסאפ (WhatsApp) והאחרונים להצטרף אלו המסנג'ר ובפייסבוק עצמה. עבור המשתמשים הדבר יצר בלבול רב, במיוחד מי שנוהג להשתמש באפשרות הזו בפייסבוק או במסנג'ר (הנקרא גם Messenger Day).

מה שזה בעיקר אומר הוא שמעתה לא צריך לשתף ידנית את הסיפור בין הפלטפורמות אלא מתוך האפליקציה ניתן לבחור האם הסיפור ישותף הן במסנג'ר והן בפייסבוק. ניתן גם לבחור האם הסיפור יהיה ציבורי לכולם או פרטי לצפייה רק מבין חברים.

"היינו צריכים להקל על אנשים לשתף סיפורים על פני אפליקציות שונות", אמר קונור הייז, מנהל המוצר של פייסבוק. "יש אנשים שחשבו ששיתוף החוויות הללו קשורות וגם אנחנו מרגישים שזה הגיוני."

מאז שהשיקה פייסבוק את יכולת שיתוף הסיפורים היא הצליחה להגדיל באופן משמעותי את השימוש באפליקציות השונות. לפי הדיווחים, בכלל השירותים שלה משותפים 400 מיליון סיפורים מידי חודש, לעומת 80 מיליון בסנאפצ'ט.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.