פייסבוק (Facebook) בוחנת פיצ’ר חדש לאפליקציה שלה, שדומה מאוד לאחד המאפיינים המפורסמים ביותר של המתחרה סנאפצ’ט (Snapchat).
הניסיון האחרון של הרשת החברתית לדבר אל קהל הצעירים הוא בדמות שליחת תמונות וסרטוני סלפי בסטטוסים שנמחקים בתוך 24 שעות. פייסבוק עיצבה מחדש את אפליקציית הצילום שלה, אשר כוללת מעתה תוספת נכבדת של פילטרים, אפקטים וסטיקרים שניתן להחיל אותם על הדמות המצולמת בזמן אמת.
הגישה למצלמה היא דרך אפליקציית פייסבוק, שם יוצג הממשק החדש שיכלול אפשרות שליחת הסטטוס לנמענים מסוימים מרשימת אנשי הקשר שלנו. ההודעה היא פרטית, כלומר היא לא תפורסם בפיד האישי שלנו אלא תישלח באופן ישיר לחברים שבחרנו ולא חייבים שימוש במסנג’ר (Messenger) כדי לצפות בהודעות.
פייסבוק תחל את הפריסה של המצלמה החדשה רק באירלנד, זאת לצורך בדיקה מצומצמת של משתמשים וכי בהמשך היא תרחיב זאת לכל העולם, זאת בהתאם למשוב מהמשתמשים. “אנחנו רוצים להפוך את השיתוף הוויזואלי בפייסבוק להרבה יותר מהנה וגמיש,” אמרו בחברה.
זה לא הפעם הראשונה בה פייסבוק מנסה לחדור לטריטוריה של סנאפצ’ט. את חברת Masquerade שרכשה מוקדם יותר השנה, היא שילבה כ-Instagram Stories, כמעין תוכן מהיר וקצר באינטסגרם הנמחק בתוך 24 שעות.