אנג’י, אפליקציה העוקבת אחר מצב הרכב בזמן אמת, מתריעה על תקלות ומספקת הצעות מחיר ממוסכים בקירבת מקום – מרחיבה את סל השירותים ללקוחות ומוסיפה שירותי חירום, דוגמת: החלפת גלגל ומצבר וכן תיקוני פח וצבע. הכל בלחיצת כפתור ותוך אפשרות להשוות מחירים. בהמשך יוכנסו גם שירותי חילוץ וגרירה.
לדברי גל אהרון, מייסדת וסמנכ”לית השיווק של אנג’י, “לאור בקשות משתמשים לפתרונות נוספים בתחום תחזוקת הרכב החלטנו להוסיף שירותי חירום לנהגים. מעתה, המשתמשים יוכלו להיעזר בשירותי on demand לנושאים הדורשים טיפול מיידי; בשלב הראשוני משתמשים יוכלו לאתר אנשי מקצוע לטיפול ובהמשך גם יוכלו לקבל הצעות מחיר ולהשוות ביניהן במקרים של תיקון פנצ’ר, החלפת גלגל והחלפת מצבר. בקרוב יוכנסו גם שירותי חילוץ וגרירה. כל הפנצ’ריות עימן התקשרה אנג’י מבצעות את תיקון הפנצ’ר והחלפת הגלגל במכונים. חלקן מגיעות למקום בו נמצא הרכב”.
את השירות יספקו מעל 100 פנצ’ריות ונותני שירות בפריסה גיאוגרפית של 20 ערים ברחבי הארץ מבאר שבע ועד קריית אתא (הרשימה המלאה למטה) והפריסה תתרחב לערים נוספות.
“מיום עלייתה לאוויר של אנג’י”, מציינת גל, “התמקדנו בפיתוח המערכת, בהשוואת המחירים, שיפור הצגת המידע והנגשתו, ובהרחבת פריסת נותני השירות למאות מוסכים ברחבי הארץ. כיום אנו שמחים לתת מענה לצרכים ולבקשות של 100 אלף המשתמשים שלנו”.
אנג’י מעצימה את הנהגים בכל הקשור לאחזקת הרכב ובפרט בביקור במוסך ומגבירה את השקיפות בענף הרכב. היא מתחברת בקלות למחשב הרכב באמצעות אפליקציית סמארטפון ורכיב בלוטות’ ומעדכנת בזמן אמת על תקלות, מאבחנת אותן ומאפשרת לקבל הצעות מחיר ממוסכים בקרבת מקום. אנג’י חוסכת לנהגים עד 35% מעלויות תחזוקת הרכב.
רשימת הערים בהן יינתן השירות: אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, הרצליה, חדרה, חולון, חיפה, ירושלים, כפר סבא, נתניה, פתח תקווה, קרית אתא, ראשון לציון, רחובות, רמת גן, רמת השרון, רעננה ותל אביב.
*הודעה לעיתונות