השירות החדש המכונה Taxi Pool, נותן מענה לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהשדה למלון ובחזרה. כך לדוגמא, נסיעה משדה התעופה בלונדון למרכז העיר, יכולה לעלות קרוב ל- 500 שקלים. הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר מובייל ייעודי.
Taxi Pool מאפשר למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה ובאותה שעה וממשיכים ממנו ליעד זהה או קרוב, כדוגמת מלון או כתובת פרטית, ולחלוק איתם מונית. כמו כן, השירות מיועד לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חסכון בעלויות,הגנה על הסביבה, מתוך קושי בהתמצאות לבד בעיר זרה ורצון להכיר אנשים חדשים שאפשר יהיה לטייל איתם בחופשה.
Taxi Pool מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה, כך שגם נוסעים בחברות תעופה אחרות יכולים להשתמש בו כדי למצוא נוסעים שנוחתים באותו זמן, וממשיכים למלון או כתובת סמוכים.
תהליך ההצטרפות לשירות הוא קל ופשוט. נוסעים שמעוניינים להשתמש בשירות, נכנסים לאפליקציה ומזינים כמה פרטים כגון מספר הטיסה ותאריך הטיסה, הכתובת או המלון אליהם הם ממשיכים משדה התעופה ביעד, כתובת מייל וטלפון. חשוב לציין שהמידע לא מועבר ללקוחות אחרים שנרשמו ל-Taxi Pool. ברגע שנמצאה התאמה, כל אחד מהנוסעים, מקבל SMS או מייל שכולל קישור לחדר צ’אט מאובטח ואנונימי. משלב זה, ולאחר שבוצע החיבור בין שני נוסעים תיאום שאר הפרטים, באמצעות הצ’אט, עובר לידיהם: נקודת המפגש בשדה, הזמנת המונית, חלוקת העלויות ועוד.
סמנכ”ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי: “כחלק מהמאמצים שאנו משקיעים בהבנת צרכי לקוחותינו, מצאנו פתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים, אשר מעבר להוצאה הכספית הגבוהה שנלווית לטיול שלהם, נאלצים להוציא מכיסם מאות שקלים עבור שירותי הסעה משדה התעופה למלון, ולהיפך.”
סמנכ”ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ’: “שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטליים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר.”
ולמה לא לקחת מטרו מהשדה לעיר??
עולה 10 יורו גג