בישראל לא פשוט לחיות. הלחץ הבטחוני, מס ההכנסה הגבוה, המונופולים הרבים והמחירים שרק ממשיכים לעלות. האינטרנט הוא סוג של נקודת אור בתחום הטכנולוגי. פעילותן של חברות בינלאומיות הצליחה להזיז משהו בהתייחסות של החברות המקומיות, בין אם זה פייסבוק (Facebook) והרשתות החברתיות שבאמצעותן נערכה כאן המחאה החברתית, אמזון (Amazon) שממשיכה לשנות את היחס של כולם לגבי מחירים ושירות טוב, ועוד. אז למה אנו צריכים להסתפק בפחות מכך?
כניסתה של דיסני+ הוא מהלך נוסף שכזה. נחתה כאן חברת שירותי טלוויזיה בינלאומית שהצליחה לעשות את מה שרבים לא דמיינו – להוות אתגר גדול לנטפליקס (Netflix). נטפליקס כשלעצמה גרמה לתזוזות רבות בשוק הישראלי, כשבמהלך 5 השנים מאז הושקה היא גרמה לשוק הטלוויזיה להשתנות ללא היכר. אין יותר התחייבות על צפייה בערוצים רק כי הם שם בממיר, אין צורך יותר לשלם על חבילות שכלל לא צופים בהן, ומי בכלל יחליט עבורי מתי ואיך לצפות בתוכן?
לכן אי אפשר להאשים אותנו כי עם דיסני+ הציפייה היא ברמה דומה. החברה נכנסה לארץ במהלך מאוד מתוכנן יחד עם 42 מדינות נוספות. אפשר לראות את זה בפרסום המסיבי בערוצים המסחריים בטלוויזיה, בשלטי חוצות וגם קידומים רבים ברשתות החברתיות כמו הצעות אטרקטיביות למתחייבים לשנה.
אבל כשהושק השירות בישראל ביום רביעי האחרון התחילו להתגלות לא מעט הפתעות, ולא לטובה. כמות התוכן הנמוכה בהשוואה לארצות הברית הייתה עניין ידוע מראש, אבל העובדה כי זו האפליקציה שצריך להתקין כדי לצפות בתוכן אינה זהה לזו הבינלאומית, לזה אף אחד לא הכין אותנו. מדובר באפליקציה המפותחת על ידי חברת בת של דיסני בהודו בשם ‘הוט סטאר’, וזה אולי לא היה צריך להטריד אותנו, אלמלא התברר שהיא לא מספקת את חוויית השימוש המלאה של דיסני+.
בין היתר חסרים בה אפשרויות רבות כמו צפייה משותפת, רשימות נגינה, IMAX או אפילו קדימונים לסרטים קיימים. תוכן רב עדיין חסר בה, כזה שהוא בלעדי לדיסני+. אולי חלק מהדברים הללו יסופקו בהמשך, אולי לא, אבל כנראה מה שיותר יעצבן את המשתמש הישראלי שמדובר בפועל באפליקציה נפרדת מזו הבינלאומית. זה אומר שאם תנסו להוריד את האפליקציה הרשמית מהחנות האמריקאית תגלו שלא תוכלו להתחבר אליה.
לזה תוסיפו את דיווחי המשתמשים על חוויית שימוש נמוכה בטלוויזיות החכמות, כשבחלקן התוכן כלל לא מוצג באיכות גבוהה, כשבחלקן הוא קופץ ומקרטע, איכות מובטחת שלא מתקיימת בכל הפלטפורמות ובאגים בסיסיים שלא טופלו. כן איכות 4K ו-Dolby Vision ו-Atmos קיימים בשירות, אבל זה מאוד תלוי באיזה פלטפורמה צופים בה. גם התרגום והדיבוב לוקים בחסר ומשתמשים אומרים כי בחלק מהפרקים שכחו לשלב אותם. כן נציין כי לפחות קטגוריית Star מספקת תוכן רב שלא קיים בארצות הברית.
כל זה עוד לפני שדיברתי על המחיר, אבל זה כבר עניין אחר. אז למה לכם להתחבר לשירות שלא מביא את התמורה המלאה?
הדיסני פלוס יש תכנים שאין לאף מתחרה כמו למשל של פיקסר מארוול סטאר ווארס ועוד המון סתם חרטא מה שאומרים זה תכנים בלעדיים שלהם שאין לאף אחד אחר
מי מתקרב לחברות כאלו?!
דיסני פלוס עם תוכן פשוט מעולה ויותר טוב מכל שירות סטרימינג כרגע בארץ. לגבי התקלה בתמונה הראשונה פשוט צריך ללחוץ כמה פעמים וזה מסתדר. בנוגע לזה שאין את כל התכנים כמו בארצות הברית לדוגמה אז אני מסכים מאוד אבל עדיין חושב שיש המון דברים אחרים לראות.
לא קיבלנו דיסני פלוס כמו שיש במדינות המודרניות כמו ארה”ב ומערב אירופה, אלא אפליקציה הודית מוגבלת שמיועדת למדינות מתפתחות. יש לה אפילו קישור שונה בחנויות האפליקציות ולכן היא גם לא עובדת עם כפתורים מהירים בשלטים של טלויזיות שמחפשים את האפליקציה הרגילה. לכן אין לנו גם פונקציות בסיסיות שיש בכל שירות סטרימינג אחר, כמו תקשיבו טוב: צפיה בטריילרים, סטארט אובר, ניווט מהיר במהלך הצפיה, סראונד וסאונד מתקדם.
יש לציין שהמחיר שגובים בישראל הוא לא מחיר של מדינה מתפתחת, אלא מחיר גבוה כמו במדינות המתקדמות שמקבלות את האפליקציה האמיתית והמלאה של דיסני פלוס.
פשוט בזיון.
מישהו יודע אם ניתן לבטל את המנוי השנתי ולקבל זיכוי על הזמן היחסי שנותר?
כן תפני אליהם בפייסבוק נתקו אותי מהר וקיבלתי את כל הכסף חזרה במלואו
אפשר לבטל דרך האפליקציה באופן מיידי ולקבל זיכוי
יהיה להם הרבה נרשמים בגלל המבצע חינם של יס והמבצע של ה8 חודשים במקום לשלם 12,
הם דורשים מחיר גבוהה עבור תכנה סוג ד , התכנה כבר מפותחת מעל שנה וחצי כך שכל הבאגים כבר היו צריכים להיות מאחורינו , בסמסונג האפליקציה נותנת מקסימום 1080 FHD בושה , אפל טיוי המכשיר היחיד אצלי שמנגן כמו שצריך אבל האיכות 4K של נטפליקס ו פריים הרבה הרבה יותר טובה כך שגם ה4K שלהם דחוס , כל כך חיכינו להשקה והרסו עם התוכנה למדינות עולם שלישי , רק חרם מאסיבי אולי ישכנע אותם שאנחנו מדינת הייטק שאוהבים טכנולוגיה , אוהבים 4K , דולביוויזן,אטמוס ….אנחנו משלמים יותר מארה”ב מגיע לנו את היישום שלהם גם
יש לי אינטרנט 1000 והסרטים מקרטעים ב4k, כשבנטפליקס, אמזון וגם אפל טיוי הכל רץ חלקקקק.
נמאס כבר מה זה השירות הדרעק הזה.
אין 4K, זה הזוי!
הם יתעשתו בשלב מסויים. ויציאו דילים והנחות נוספות . ושיפור אפליקציה. אל תהיו עדר… תמתינו..תנו להם להתאמץ יותר
אין בעיה, אז שיתנו לנו שירות חינם עד שהם יפתרו את הבעיות
זה העניין
אם אתם חושבים שהשירות לא שווה את זה פשוט אל תתחברו
אם בדיסני ישראל (והעולמית) יראו שיש כמות ניתוקים רבה או לחילופין שהשירות לא ממריע כי אנשים לא מצטרפים הם יתחילו לפעול (אם זה יהיה להם כלכלי)
עצומות בפייסבוק לא באמת מזיזות להם
הם שכנעו אנשים לשלם מראש 400 שקל (320 אפילו למי שנרשם מראש). האם יחזירו את הכסף למי שלא מרוצה? בספק רב
דווקא מחזירים, אני קיבלתי חזרה את הכסף, יש טופס באתר שלהם תחת עזרה שאפשר לבקש החזר
גם אני קיבלתי את הכסף
וזה היה מיידי
אתה לוחץ על הלינק והוא מראה לך את הסכום שיזכו אותך..
אותי זיכו ב-316 ש”ח על שימוש ב- 3 ימים
אז לא ממש נוכלים. סתם זלזול בלקוחות. שוין