במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר בתל אביב הכריזה לב מדיה גרופ, נציגתה של חברת דייזר (Deezer) בישראל, על השקה רשמית לשירות המוזיקה. לאחר מספר שבועות ב-״השקה רכה״ מוכנים כעת ב-Deezer לתפוס נתח משמעותי מהשוק הישראלי, תוך שיתוף פעולה עם זמרים ואומנים מקומיים. כבר עתה כולל הקטלוג מספר אלבומים ישראליים בולטים, ומאפשר חיפוש בעברית. ממשק עברי מלא צפוי בתחילת השנה הבאה.

השירות יושק בישראל תחת שלושה סוגי מנוי שונים, הבסיסי מבניהם, Deezer Basic, כולל האזנה לשירים ללא הגבלת זמן בחינם על בסיס פרסומות, עם אפשרות מוגבלת למעבר בין שירים ואיכות האזנה רגילה. שירות Premium+ כולל האזנה לשירים באיכות גבוהה יותר ומעבר חופשי בין שירים ואלבומים במחיר חודשי של 19.90 שקלים למשתמש יחיד ו-29.90 שקלים לחבילה משפחתית הכוללת עד שישה מנויים.

שירות ה-Hi Fi של Deezer, שמחירו בישראל יעמוד על 39.90 שקלים לחודש, מאפשר האזנה לקטלוג המוזיקה באיכות הגבוהה ביותר (FLAC), המקבילה לטענת החברה לאיכות CD. מבצע ההכרות של Deezer, הכולל שלושה חודשי שירות פרימיום במחיר שקל אחד בלבד לחודש בעבור משתמשים חדשים, צפוי להימשך.

במהלך מסיבת העיתונאים הודגמו יכולותיה הבלעדיות של אפליקציית Deezer, כדוגמת תכונת ה-Flow היוצרת באופן אוטומטי רשימת האזנה אין-סופית לפי העדפות המשתמש. בנוסף, בעקבות הדיווחים על רכישה אפשרית של אפליקציית זיהוי השירים שאזאם (Shazam) על ידי אפל (Apple), נחשף כי Deezer כבר פיתחה כלי זיהוי שירים בשם Song Catcher הנמצא כרגע בשלב ניסוי והגישה אליו תורחב לכלל הלקוחות בשבועות הקרובים.

קרא עוד:  גרסה 77 של Chrome מאפשרת לשלוח קישור בין המכשירים

להרשמה היכנסו לאתר