קבוצת פרודוור העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, חשפה חנות אפליקציות CRM App Store ראשונה מסוגה המיועדת למערכות ה- CRMשל Microsoft Dynamics. החנות, פרי פיתוחה של יחידת ה-R&D של פרודוור בישראל, מאפשרת להתאים אישית את מערכת ה-CRM בהתאם לרצון ולצרכי הלקוח ולענף התעשייה הספיציפי אליו הוא משתייך, על ידי הורדת תוספים (Add-ons), עזרים ופתרונות מותאמים. החנות ומוצריה זמינים גם בישראל, בשירות פרודוור ישראל.
בדומה לחנויות האפליקציות המוכרות מעולם הסמאטרפונים, החנות כוללת אפליקציות בחינם ובתשלום, כאשר אלו ניתנות לתקופת התנסות של 30 ימים ללא תשלום. קטלוג החנות כולל מגוון רחב של אפליקציות בקטגוריות שונות: מכירות, שיווק, שירות לקוחות, שירותים מקצועיים, IT, גיוס, משאבי אנוש ועוד. בין האפליקציות הפופולאריות בחנות ביתן למצוא אפליקציות ורטיקליות כגון ניהול ציי רכב, ניהול פניות הציבור, תכנון ושיבוץ משאבים עם דיווחי שעות, Helpdesk ו-ServiceDesk ולצידן אפליקציות מסוג Add-on כמו דוגמת אפליקציית המפות של Bing, המאפשרת לנתח ולהציג נתוני CRM על גבי מפה ויזואלית, אפליקציית מיפוי קשרים המאפשרת להציג ויזואלית קשרי לקוחות שונים, מחולל מסמכי PDFועוד. מרבית האפליקציות אינן דורשות הטמעה מעבר להורדה והתקנה פשוטה במערכת.
מגוון המוצרים שבחנות כולל אפליקציות מובילות בעולם של מגוון יצרנים, כגון Resco, CWR Mobility, WebFortis, Cloud9, Planet, MapDotNet לרבות “מאיצים” (Accelerators) ללא עלות של מיקרוסופט עצמה. ההשקה מלווה בקמפיין דיגיטל שמריצה מיקרוסופט בארה”ב. מפרודוור נמסר כי חודש לאחר ההשקה העולמית, נצפתה עלייה דרמתית במאות כניסות והורדות של אפליקציות מדי יום ברחבי העולם.
“מדובר בשינוי תפיסת עולם עבור עסקים וארגונים גדולים כקטנים” אומר מיקי איטין, מנהל פעילות ה CRM הגלובלית בפרודוור, ארגונים רבים לא תמיד מזהים את הצורך במרכיב מסוים בעת הקמת מערכת ה-CRM. כאשר הצורך הזה צץ לבסוף, הם נאלצים לבזבז זמן, משאבים וכסף כדי לענות עליו. לראשונה, באפשרותם לעצב ולהתאים באופן אישי את מערכות ה-CRM שלהם, בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם – ובזמן אמת. לא עוד תהליכי אפיון, פיתוח והטמעה ארוכים ויקרים, אין צורך בקופסאות, דיסקים והתקנות מסובכות”.
כתובת החנות:
הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה