טוויטר (Twitter) הודיעה כי רכשה את Cover, מסך נעילה החכם לאנדרואיד המציג קיצורים ליישומים על-פי מיקום המשתמש, שזכה לביקורות טובות בדרך כלל.
בבלוג של Cover פורסם כי רשת המיקרו-בלוגינג הפופלארית רכשה את החברה, אך לא נחשפה הסיבה שעומדת מאחורי הרכישה הזו. לא יהיה זה בלתי-סביר להניח כי בטוויטר מעוניינים לשים את הרשת החברתית על מסך הבית או הנעילה של כל משתמש אנדרואיד.
מדובר בצעד דומה למה שפייסבוק עשתה עם Facebook Home. למרות שהמשגר של מארק צוקרברג וחבריו נחל בסופו של דבר כישלון, מדובר באסטרטגיה עסקית חכמה שכן על-ידי שימוש במסך נעילה או בית שכזה מוצג למשתמש מידע ישיר, וכמובן פרסומות, גם מבלי שצריך לפתוח את היישום באופן מיוחד.
נראה כי היכולות החכמות של מסך הנעילה, שזוכות לביקורות חיביות, יהיו רק תוספת ליכולות החברתיות (והפרסומיות) של מסך הנעילה של טוויטר.
לפחות היא פחות שנואה מפייסבוק אז אם הם יעשו את זה נכון יהיה להם סיכוי…
היום בו אפליקציה תשים לי פרסומת על מסך הנעילה זה היום האחרון שלה על הטלפון שלי.
אפליקציה נחמדה…אני משתמש בה…
רק חבל שאין התראות על הודעות וכו’
אולי זה למערכת הפעלה חדשה לסמארטפונים – טוויטר OS ?
מערכת לסמארטפונים,טאבלטים,טלוויזיות חכמות ,שעונים חכמים ומחשבים????? יש סיכוי !!
הם לא סתם רכשו את זה -הם יעשו משהו עם cover -הם ישתמשו וינצלו את זה למשהו
שלהם -כי מסך נעילה לסמארטפונים (“לאנצ’ר”) ורשת חברתית לא נשמע מתאים .