מגזין הצרכנות הגדול בארה”ב, Consumer Reports, מפרסם את תגובתו על הפסקת התוכנית לחלוקת כיסויים לאייפון 4 בסוף חודש זה. לדבריהם, הדרישה של אפל כי הלקוחות ידרשו ליצור קשר עם מחלקת התמיכה יגרום להם לטרטורים מיותרים עד קבלת הכיסוי הנדרש לתקלה. הארגון עדיין דובק בדעה כי הוא לא ממליץ לצרכנים לרכוש את המכשיר זאת מכיוון שחלוקת כיסויים בחינם עדיין אינה פותרת את מקור הבעיה ויתכנו בעיות נוספות בשל כך.
“להעביר את האחריות לצרכן כדי לפתור את בעיית עיצוב המכשיר לא מקובלת עלינו”, כך נאמר בהודעה. “לכן אנו ממשיכים בהמלצתנו לא לרכוש את iPhone 4, וקוראים לאפל לספק פתרון קבוע לבעיית הקליטה.”
עוד מסרו כי הם מודעים שלא כל המשתמשים יחוו בעיה וחלוקת כיסויי פותרת לחלקם את התקלה, אך מציינת באותה נשימה כי אפל לא סיפקה נתונים על כמות השיחות שהתנתקו באמצע שיחה במכשירים שנמכרו עד כה. אף הגדילה לעשות, כשהפיצה סרטון קצר (בהמשך) המציג כי אכן הכיסוי מספק פתרון לבעיית הקליטה.
למרות כל זה, לא בטוח כי הצרכנים אכן מקשיבים ל-Consumer Reports שכן לא נרשמת ירידה במכירות האייפון 4 בארה”ב והוא רק ממשיך לשבור שיאים. (מקור)