פייסבוק (Facebook) הכריזה כי תשלב בהדרגה מודעות בפלטפורמות ה'סיפורים' (סטורי) שלה, וכן תשלב את המודעות גם באופציית הסיפורים בפייסבוק מסנג'ר (Messenger).

מדובר לפי הערכות, על חשיפה פוטנציאלית של מעל 300 מיליון משתמשים, זאת בנוסף ל-400 מיליון המשתמשים הפעילים באופציית הסיפורים באינטסגרם (Instegram) שבבעלות פייסבוק, שהחלה להציג מודעות בפלטפורמה זו בתחילת שנה שעברה.

כשהושק שירות הסיפורים של פייסבוק הוא היה נחשב לנישתי עבור רוב המשתמשים. עם הזמן שיפרה הרשת החברתית את חווית השימוש על ידי תוספות כדי שידבר גם לקהל הצעיר יותר. רק ביום שני האחרון הכריזה פייסבוק כי היא בוחנת הוספת מוזיקה לאפשרות הסיפורים.

כל אלה מציגים את שליטתה של פייסבוק בתחום הסיפורים, אחרי שהעתיקה את הפורמט מסנאפצ'ט (Snapchat), שננטשה על ידי רבים לטובת אינסטגרם.