אחרי למעלה משנה בה נדרשו הגולשים לקבל הזמנה כדי להצטרף, Clubhouse (קלאבהאוס), הרשת החברתית המבוססת על שיחות קוליות, פתוחה מעכשיו לכולם. את ההודעה מסרו מייסדי החברה פול דייוויסון ורוהאן סת’ שאמרו כי “מערכת ההזמנות הייתה חלק חשוב מההיסטוריה המוקדמת שלנו, אבל תמיד רצינו שהיא תהיה פתוחה לכולם”.
רשימת ההמתנה, כך נטען, כוללת כ-10 מיליון משתמשים. לפי המספרים שנחשפו מוקדם יותר השנה יש לרשת החברתית כ-90 מיליון משתמשים פעילים. גדילה משמעותית היא רשמה כאשר השיקה את גרסת האנדרואיד, אז הצטרפו כ-10 מיליון משתמשים בתוך כשבוע אחד בלבד. עוד צוין כי יש גידול גם במספר חדרי השמע, כאשר ביום נתון נפתחים מעל חצי מיליון חדרים חדשים.
בשבוע השיקה Clubhouse את מערכת ההודעות הישירות, המאפשרת התכתבות בין משתמשים וכן ליצור קבוצות שיחה משותפות. כבר ביום ההשקה חשפה החברה כי נשלחו מעל 10 מיליון הודעות, וכעת רק שבוע אחרי נשלחים מעל 90 מיליון הודעות מידי יום.
כמובן שעם ההצלחה מגיעה גם התחרות שההולכת וגוברת, וזו גם אחת הסיבות לביטול מערכת ההזמנות. טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook), ספוטיפיי (Spotify) ואחרות כבר השיקו או נמצאות בשלבי השקה מתקדמים לפלטפורמה דומה.
להורדת האפליקציה לאנדרואיד או iOS הקליקו כאן.