נטפליקס (Netflix) נמצאת בעיצומו של קמפיין פרסום אגרסיבי וביזארי למדי, כנראה במאמץ לגרום ללקוחות לשכוח את העלאת המחירים בישראל, טורקיה, צרפת, אירלנד ומדינות נוספות באירופה. יחד עם השקת אפליקציית Windows 1.0 כפרסומת לעונה השלישית של "דברים מוזרים", פרסומת אחרת של נטפליקס שעלתה בסוף השבוע מנסה לקדם את הסדרה "המשרד" על ידי עידוד בטלה בעבודה.

סוכנות הפרסום ברשת Mschf Internet Studios, שנטפליקס היא אחת מלקוחותיה, השיקה בסוף השבוע תוסף לדפדפן ה-Chrome של גוגל (Google) תחת השם Netflix Hangouts. כפי שאפשר לנחש מהשם, התוסף מאפשר לצפות בנטפליקס במסווה של שיחת ועידה ב-Google Hangouts. כל מה שצריך הוא להתקין את התוסף ולהתחיל לצפות בתוכנית המבוקשת דרך אתר נטפליקס בדפדפן כרום, וכאשר הבוס נצפה בסביבה – לחיצה על אייקון התוסף תמזער את הסדרה אל תוך שיחת וידאו מזויפת עם 4 אנשים מוקלטים מראש.

הקמפיין הזה מיועד לנצל את הזמן שנותר לנטפליקס עד לאיבוד הזכויות להזרמה של קומדיית המצבים הפופולארית, מה שיקרה ככל הנראה בשנה הבאה, לקראת השקת שירות ההזרמה העצמאי של NBC, יוצרת הסדרה.

זו אינה הפעם הראשונה בה סוכנות הפרסום Mschf יוצרת קמפיין מוזר במיוחד עבור לקוחותיה. בעבר היא יצרה קמפיין מודעות נגד הצגת סיגריות בסרטים וסדרות, בדיקת התאמה זוגית על בסיס האשתגים עבור חברת השכרת חליפות, אפליקציה למעקב אחר זמן הישיבה עבור מותג ספות יוקרה, תוסף טמגוצ'י לדפדפן שמת אם פותחים יותר מדי לשוניות עבור חברה העוסקת בהגברת פרודוקטיביות בעבודה, Skill לאלקסה שמשמיע שיחות ארוכות והזויות כדי ליצור את הרושם שיש מישהוא בבית עבור חברת ביטוח, ועוד.

קרא עוד:  טוויטר מציגה עיצוב מחודש לגרסה השולחנית של הרשת

גם הרעיון שמאחורי הקמפיין – הסוואת בטלה כעבודה – אינו חדש. בעבר פותחו אתרים שמאפשרים לגלוש בפייסבוק במסווה של גיליון Excel, בטוויטר במסווה של שירות הצ'ט הארגוני Slack ובאתר הקהילות Reddit במסווה של תוכנת המייל Outlook.