בכנס, הציג סבג את חזון השילוב של שירותי טלוויזיה, אינטרנט וסלולר – תחת מה שהוא כינה "חוויה עוטפת מסכים". לדבריו, חיבור התכנים מהטלוויזיה, הנגישות והמידע הרחב מהאינטרנט, והפרסונליזציה וזיהוי המיקום שמציע הסלולר – יאפשרו ליצור חוויה אחת כוללת.

 סבג הדגיש כי החוויה החדשה תשפיע על התוכן כבר בשלב היצירה שלו. לדבריו, מחקרים מראים כי כבר היום 40% מבעלי הסמארטפונים ״משלימים״ את חוויית הצפייה בטלוויזיה באמצעות חיפוש תכנים ואינטראקציות באינטרנט. בנוסף, ההערכה היא כי בעוד שנה מעכשיו יהיו בישראל 3 מיליון סמארטפונים. לפיכך, ציין סבג: "התוכן יצטרך להיבנות כיחידה אחת, שחיה בשלושה מסכים מאוחדים, וזאת תוך חיבור והמשכיות בין המסכים."

שילוב המסכים יאפשר גם להגיש תכנים שיותאמו באופן אישי לצרכן – לפי ההעדפות והרגלי הצפייה שלו. כמו כן, יאפשר השינוי לשלב את צריכת התכנים בפעילות ברשתות חברתיות, תוך שיתוף התכנים, כתיבת תגובות וקבלת מידע בזמן אמת. "צריכת תוכן כזו תגרום למעורבות גבוהה של צרכנים בתוכן ואף ליכולת להשפיע עליו," ציין סבג.

"לחוויה הזו של הצרכן תהיה גם השפעה עלינו כמשווקים," הוסיף סבג. לדבריו, ההשפעה הראשונית תהיה שילוב של חווית הצפייה עם חווית הקנייה. מעבר לכך, הדגיש, "פרסומות יהיו אישיות יותר, מדויקות יותר ואפקטיביות הרבה יותר." משמעות גדולה נוספת היא שכל הפעילות הזו – צפייה, קנייה, גלישה – ניתנת למדידה וניתן יהיה לבחון בדיוק "כמה ראו, כמה שיתפו, כמה שמרו, כמה קנו, כמה אהבו, כמה שנאו, כמה דיברו, כמה רוצים וכו. היום אנחנו משלמים לפי רייטינג. מחר נשלם לפי הנעה לפעולה."

לצורך יישום המהפכה הזו, הדגיש סבג, יש צורך באיחוד כוחות פנימי, והמיזוג של סלקום ו-013 נטויז'ן, שאושר לפני כחודשיים, הוא צעד חשוב והכרחי למימוש ההתפתחות הזו. הפעילות המשותפת של החברה הממוזגת תאפשר לה יותר נקודות מגע עם הלקוח, יותר הבנה על צרכי הלקוח ולבסוף – יותר מסכים. בהקשר זה הוסיף סבג נתון מעניין: "אני מאמין שבעוד כשנה, כמות הטאבלטים והלפטופים תהווה מחצית ממכירות הסמארטפונים שימכרו על ידי חברות התקשורת."

 

-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.