סלקום °360, מגוון כלים לשליטה ותכנון בחשבון החודשי:

  • שירות התראות sms בהתאמה אישית
  • התראות SMS לחבילות : זמן אוויר, SMS , גלישה וסלקום חו"ל
  • התראות SMS לסכום חשבון בקביעה אישית
  • המסלול הקבוע – מסגרת הוצאה קבועה
  • שירות "לדבר בלי חשבון" המעניק שיחות ברשת סלקום
  • אזור 360 באתר סלקום
  • פורטל סלקום 360 בסלולר

 

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "מתחילת שנת 2011 השקנו סדרת מהלכים שמטרתה לטפל בכל הנושאים הבוערים ביותר מבחינת הלקוח בעולמות של שקיפות ופשטות בסלולר.

מהלכים אלו באו לידי ביטוי בהשקת מודל תמחור חדשני של חבילות גלישה ללא הגבלה במגוון מהירויות, החזר חודשי קבוע על החשבונית, ביטול חובת התשלום על דמי שימוש בדור השלישי, שירותי סלקום חו"ל בתמחור אטרקטיבי ביחס לשוק, חו"ל מוזל קבוע לרוכשי חבילות דקות בחו"ל, תוכניות ללא התחייבות ועוד.

כעת היעד הבא, הוא טיפול באחד הגורמים המשפיעים ביותר על שביעות רצונו של הלקוח – החשבון החודשי הסופי. אני מאמין שעל מנת להימנע מהפתעות בחשבונית החודשית, עלינו לתת ללקוח כלים שיאפשרו לו תכנון ובקרה על  ההוצאה הסלולרית בצורה נבונה, ולכן היום אנו משיקים את "סלקום °360".

סבג הוסיף: "המהלכים שהשקנו מתחילת השנה התקבלו באהדה רבה בקרב לקוחותינו ואנו מאמינים שאלו מהלכים שיובילו הן לגיוס לקוחות חדשים והן לשימור בסיס הלקוחות הקיים של סלקום".

בתכנון מהלך סלקום 360 ערכנו סקרים איכותים וכמותיים בקרב נותני השירות בסלקום ולקוחות החברה לאבחון הנושאים החשובים ביותר לתפיסת השירות בקרב הלקוח.

החל מתחילת שנת 2011 אנו מטפלים בנושאים אלו תוך דגש על שקיפות ופשטות.

הכלים שיושקו במסגרת מהלך סלקום 360, מיועדים ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים, יאפשרו להם להימנע מהפתעות בחשבון החודשי, לנהל ולתכנן את החשבון הסלולרי בצורה יעילה ולעקוב אחר שימושים במהלך החודש

שירות התראות ב-sms , באמצעותו יוכל הלקוח להגדיר סכום ולקבל הודעת sms ישירות לנייד שלו, ברגע שהחשבון יגיע למסגרת שהגדיר. כמו כן יוכל הלקוח לקבל הודעות sms כאשר מגיע לאחוזי ניצול מסויימים בחבילות השונות שבמנוי שלו, ביניהן: חבילות זמן אויר ו- sms, חבילות חו"ל וחבילות גלישה. השירות יוענק ללקוחות- ללא תשלום.

המסלול הקבוע – מיועד ללקוחות המעוניינים להגדיר מסגרת קבועה לחשבון החודשי שלהם או של מנויים שמשולמים על ידם, ויאפשר להם לבחור תקציב קבוע ולהגביל את השימוש לתקציב זה. ניתן לנצל את התקציב, לפי בחירת הלקוח, לשיחות, להודעות ולצריכת תוכן. המסלול כולל 10MB גלישה.

באפשרותו של הלקוח להחליט על תוספת תקציב חד פעמית או הגדלת התקציב באופן קבוע. המסלול ככל התוכניות ללקוחות פרטיים, ללא כל התחייבות, ומיועד הן ללקוחות חדשים והן ללקוחות קיימים של סלקום.

שירות "לדבר בלי חשבון" – יעניק ללקוחות את האפשרות לשוחח בתוך רשת סלקום תמורת 69 ש"ח לחודש בלבד. לקוחות המרבים לדבר יוכלו להצטרף לשירות ולדבר עד 4000 דקות כל חודש בלי שיחכו להם הפתעות בחשבונית.

אזור סלקום 360 החדש שבאתר האינטרנט, מעניק ללקוח אפשרות להתעדכן אונליין במצב החשבון שלו, בהתפלגות שימושים, לבדוק את היעדים הפופולריים שלו ולקבל מידע מפורט על החשבון. באזור זה ממלא ומנהל הלקוח את מערכת התראות ה SMS שברצונו לקבל למכשירו על מנת לשלוט בחשבון ההוצאות.

פורטל סלקום 360 בנייד, מאפשר ללקוח להיות בשליטה גם כאשר אינו נמצא מול המחשב הביתי, ולהתעדכן בכל זמן ובכל מקום במידע אודות החשבון הסלולרי שלו. הפורטל נתמך בכל המכשירים.

-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.