0
ארה”ב מתאוששת מחג הקניות ששטף אותה בסוף השבוע האחרון ועל פי נתונים שפרסמה IBM, מסתבר כי מוצרי אפל היו אחראיים על כעשירית מסך הקניות ברשת בארה”ב. התחרות בין אנדרואיד ואפל לא נחה גם הפעם כאשר אפל ומכשיר האייפון אחראיים על כ-5.6 אחוז מסך הרכישות ברשת ואילו מכשירי האנדרואיד נמכרו במעט פחות ועמדו על 4.1 אחוז.
עוד מוסיף המחקר כי מכשיר ה-iPad 2 בלט גם הוא במכירות הרשת ועמד על 4.8 מסך המכירות ויחד עם ה-iPhone הם מגיעים לסך של 10.2 אחוז מסך המכירות. יש לציין כי המכשיר נמכר דרך חנות הרשת של אפל בהנחה של $41 לגרסת 16GB, גרסת 32GB בהנחה של $51 ו-$61 הנחה לגרסת 64GB.
ב-IBM מציינים כי חלה עלייה של 200 אחוזים ברכישות מכשירים סלולריים בהשוואה ל-Black Friday בשנה הקודמת ועד 24.3 אחוז עלייה סך הכל ברכישות המבוצעות דרך הרשת.
טוב, זה ידוע שב-Black Friday האמריקאים אוהבים לקנות צעצועים…
זה כל כך ברור שהתגובה שלך כבר לא קשורה..
ברור לכולם שב-Black Friday האמריקאים קונים כמה שאפשר, מדברים פה על זה שאפל אחראית ל10% מהמכירות – זה מטורף..
וכידוע אין כמו "צעצועים" מצויינים ומעולים מבית אפל (: