מיקרוסופט (Microsoft) יצאה בקמפיין חדש לקידום מנוע החיפוש שלה תחת הסלוגן “Bing is bigger than you think”, שמטרתו להוכיח לאנשים שהשמועות על מותו של Bing (בינג) היו מוקדמות. בקמפיין, שהופץ בטוויטר, נראות שתי תמונות שמציגות את אחוזי השימוש של בינג במדינות שונות בעולם, כמו גם את מספר החיפושים החודשי שמתבצעים באתר בכל מדינה ומדינה.
כך למשל מתגאה מיקרוסופט כי בארה”ב 33 אחוזים מכלל החיפושים באינטרנט מתבצעים באמצעות בינג, שזהו נתח השוק הגדול ביותר של מנוע החיפוש של מיקרוסופט בעולם. במקום השני נמצאת טאיוואן עם 26 אחוזים, ואילו באנגליה מדובר על 23 אחוזים, כך על פי המידע שסיפקה חברת comScore qSearch בחודש יוני האחרון. סך הכל, כ-12 מיליארד חיפושים באינטרנט מתבצעים באמצעות בינג בחודש ממוצע ברחבי העולם, כאשר ארה”ב לבדה אחראית ל-5 מיליארד מהם.
בממוצע תופס בינג כ-10 אחוז מכלל השימושים במנועי החיפוש ברחבי העולם, עם זאת דו”ח שפורסם על ידי חברת NetMarketShare ביולי האחרון טוען כי בינג אוחז רק כ-6.97 אחוזי נתח שוק בעולם. את ההבדל ניתן ליישב בכך שהמחקר שפרסמה מיקרוסופט כולל גם חיפושים בבינג שבוצעו על ידי אפליקציות ושירותים אחרים, ולא בהכרח ישירות במנוע החיפוש עצמו.
אין ספק שמיקרוסופט דוחפת לאחרונה יותר את השימוש בבינג, במטרה להתחרות בגוגל (Google). החברה אף החלה לאחרונה לבחון ממשק משתמש חדש שפותח בהשראת גוגל, ועובדת על שילוב טוב יותר עם העוזרת הווירטואלית קורטנה (Cortana).
מנוע גרוע
מילה אחת… apple…
הישג מרשים ביותר ^^
הייתי משתמש בעבר רק בבינג…