בסוני (Sony) חוגגים בעקבות יום שישי שחור, לפחות בכל ההקשר למכירות קונסולת ה-PlayStation 4. לדברי החברה, מספר הקונסולת שנמכרו הייתה הגבוהה ביותר אי פעם, בהשוואה לכל ימי שישי שחור מאז ההשקה של קונסולת ה-PlayStation המקורית בארצות הברית ב-1995.
ביום שישי השחור האחרון היו מבצעים אגרסיביים על משפחת הקונסולות של סוני וברשתות השונות היה ניתן למצוא את דגם ה-Slim במחירים שמתחילים מ-199 דולר (שמהווים הנחה של 100 דולר) ואת קונסולת ה-PlayStation 4 Pro, אשר מציגה חומרה משודרגת ותמיכה ב-4K, במחיר של 349 דולר (הנחה של 50 דולר) כמו-כן היו הנחות על אביזרים נלווים כמו משקף המציאות המדומה PlayStation VR ובקרי השליטה השונים. בכך מסתמן שיום שישי השחור האחרון היה יום חג לא רק לקונים שזכו להנחות מרשימות, אלא גם לחטיבת המשחקים של סוני.
ההנחות הללו, לצד קטלוג משחקים ומשחקים בלעדיים מרשים דירבנו את הקונים לרכוש ובראיון שנתן אריק למפל (Eric Lampel), ראש חטיבת ה-PlayStation Network, ל-CNBC הוא ציין “חווינו את יום שישי השחור הגדול ביותר בהיסטוריה של PlayStation, במסגרתו נמכרו יותר קונסולות מאשר אי פעם בהיסטוריה בת 22 השנים שלנו. כשרכישה של [מנוי] PlayStation Plus מהווה תוספת טבעית לרכישת הקונסולה”.
סוני לא פרסמה נתונים מדוייקים ונראה שנאלץ להמתין להכרזה נוספת מצד החברה או לשחרור המספרים בדו”חות הרבעוניים של החברה. חרף זאת מדובר בהכרזה מרשימה שכן השנה נמצאת סוני בתחרות קשה מול מיקרוסופט (Microsoft) שרק השיקה את קונסולת ה-Xbox One X הקונסולה החזקה ביותר עד כה ונינטנדו עם קונסולת ה-Switch ההיברידית שהמכירות שלה הקפיצו את השווי של נינטנדו לגבוה ביותר מזה 9 שנים.