שירות ה-Premium של EA למשחק המצליח שלה Battlefield 3 מעניק לשחקנים גישה לחבילות הרחבה שונות – הכוללות נשקים, מפות ומצבי משחק – לפני כולם. השירות הושק לפני כשבועיים ועד היום כבר נרשמו אליו כ-800,000 משתמשים, כך עולה מראיון שנתן אחראי המשחקים ב-EA, פטריק סודרלנד, ל-USA Today.
“אנחנו מאוד מרוצים מהביצועים עד כה”, הוא מתגאה. השירות נחשף לראשונה ב-Electronic Entertainment Expo בחודש שעבר, והוא זמין למשתמשי ה-PlayStation 3, Xbox 360 וה-PC כאחד. כחלק מעסקה שחתמה סוני עם EA, ההורדות זמינות קודם כל למשתמשי ה-Premium של ה-PlayStation 3, ורק שבוע לאחר מכן הופכות לזמינות למשתמשי ה-Premium ב-Xbox 360 ובמחשב. אחרי כמה ימים, כמובן, הן מגיעות גם לשאר המשתמשים, שאינם משתמשי Premium.
עדיין מוקדם מידי לדעת אם EA מתכוונת להביא את השירות גם למשחקים החדשים שלה, למרות שלטענת סודרלנד, השירות נראה מאוד מבטיח. “אנחנו רק שבועיים עם השירות”, הוא מסביר, “זה עדיין קצת מוקדם כדי לדעת מה יעלה בגורלו”. כמו כן, מציין פטריק נקודת ציון חשובה בדרכו של המשחק: 15 מיליון עותקים הועברו לחנויות, מה שאומר שכמעט 15 מיליון עותקים נמכרו. (ראיון מלא במקור)