ההשקה של Battlefield 2042 לא ממש עמדה בציפיות. לא מעט באגים, מכניקות שבורות, ופער לעומת הציפיות. אבל אם לשפוט מההשקות הקודמות, המפתחת ממהרת לסדר הכל במהלך התקופה שאחרי ההשקה והמשחק הופך להיות מהוקצע ומסודר הרבה יותר.
אז כבר בתור התחלה, פרסמה Electronic Arts פוסט בבלוג שלה שבו היא מתארת שינויים שהולכים להגיע למשחק. העדכון הראשון יופץ בסוף השבוע ויכיל כמה תיקונים כאשר הראשון הוא עדכון בגישה לשרתים וטיפול בבאגים שנתגלו עד עכשיו. שינוי נוסף עוסק בבעיה של רובי הסער והפיזור של הנשק. כיום, רובי הסער במשחק יוצרים פיזור גדול מדי בין הכדורים. הפיזור הוא בעצם הסטיה של הכדור מהיכן שהכוונת נמצאת. במקרה של חלק מכלי הנשק מדובר בפיזור גדול מדי שמקשה על הפגיעה. השינוי הזה הולך להתרחש רוחבית על כל כלי הנשק, וגם ספציפית לכמה נשקים שסובלים מהבעיה במיוחד.
שינוי נוסף הוא במערכת ה-Portal המאפשרת ליצור זירות קרב עצמאיות. שחקנים השתמשו בזה כדי לצבור לעצמם ניקוד (XP) ובכך להשיג יתרון על שחקנים אחרים. EA מודעים לבעיה ומבצעים שינויים ומעקב בתחום.
העדכון יציג שינויים נוספים בתחום ההחייאה (Revive) שהפכה בלתי אפשרית כשהשחקנים נמצאים סמוך לקיר. החברה תציג גם שינויים בממשק המשתמש, במערכת ה-Matchmaking שאחראית על איזון בין השחקנים הלוחמים ובקו ההתקדמות של שחקנים לפתיחת סקינים וקבלת XP.
בחודש דצמבר צפוי להגיע עדכון שלישי למשחק אשר אמור להציג שינויים משמעותיים יותר. בין היתר יוצגו שיפורים לכיוון באמצעות העכבר, איזון של נשקים ועדכונים לניצול החומרה ולשיפור הביצועים של המשחקים, כיוון ששחקנים רבים מדווחים על נפילה בקצב הפריימים והמפתחת ציינה שיתכן וזה קשור לעבודה מול מעבדים מסויימים. העדכון כולו צפוי לספק שינוי משמעותי במשחק ולשפר את הביצועים, חווית המשתמש, ואיזון בין הדמויות.
כתב: אביחי חרמון ופורסם לראשונה באתר Vgames