להקת המטאל האמריקאית, Avenged Sevenfold, משחררת, בשיתוף עם חברת SCUF Gaming, בקר משחק ייחודי ל-Xbox 360 בעיצוב מיוחד ברוח הלהקה.
הבקר נראה כמו בקר רגיל במבנהו, אך כיאה ללהקת מטאל, הסטיקים שחורים, ה-Dpad (מקשי החיצים) לא בולטים כלל כלפי חוץ ונראים כמקשה אחת עם השלט, מקשי האותיות (A,B,X ו-Y) צבועים בצבע שחור חזק ובקושי ניתן להבחין באותיות שעליהן, והמקש המרכזי בשלט, זה שאמור להחזיר אותנו למסך הבית בקונסולה, עליו בדרך כלל נמצא לוגו ה-X של המותג, הוחלף במקש שחור עם לוגו הלהקה – גוגולת עם כנפיים. דאנקן אירונמונגר, מייסד ומנכ”ל חברת SCUF Gaming, אומר שהיה לו לעונק לעבוד עם חברי הלהקה ושהוא בטוח שגיימרים יאהבו את השלט. מאט, סולן הלהקה שידוע גם בשם הבמה M. Shadows, הולך קצת יותר רחוק: “הוא לא רק נראה מדהים, הוא ממש משפר את יכולות המשחק שלכם”. את זה לא נותר אלא לבדוק בעצמנו.
את השלט ניתן להזמין כבר עכשיו מאתר SCUF Gaming ומחירו הוא $139. זוהי לא הפעם הראשונה בה הלהקה נכנסת לעולם הגיימינג. הסינגל שלה ששוחרר ב-2012 היה שיר הנושא של Call of Duty: Black Ops 2 שיצא באותה שנה ונוגן על ידי אנימציות של חברי הלהקה בסוף המשחק. Avenged Sevenfold, נקראת לעיתים גם A7X, היא להקת מטאל אמריקאית שנוסדה בשנת 1999 בקליפורניה. אלבומה האחרון, Nightmare, יצא ב-2010 ואלבומה החדש, Hail to the King, ישוחרר בסוף חודש אוגוסט וניתן כבר עכשיו להזמנה מוקדמת בחנות ה-iTunes.
רגע רגע אני לא מבין יש להקה ששרה על משחקי call of duty??!!!!
מעניין מי הפרייר שישלם על זה
להקה גרועה וממוסחרת
חשבתי שa7x היא להקת מטאלקור/הארד רוק (מטאלקור זה ז’נר בפני עצמו). אני באופן אישי לא מתחבר ללהקה עצמה במיוחד באלבומים האחרונים שלה. לגבי הבקר: אני לא מבין למה לקנות בקר במחיר שהוא כמעט יקר פי 4 מבקר רגיל כאשר אין לו תוספות שמצדיקות את המחיר.
בטח שיש לו תוספות ששוות את המחיר, רוב האנשים שמשתמשים בו הם שחקני COD תחרותיים, בגלל שיש בו עוד ארבעה כפתורים מאחור, והטווח לחיצה של הכפתור ירייה הוא הרבה יותר קטן- הקהל יעד שלו זה לא סתם שחקן ממוצע.
וכנראה שהם עשו את זה בגלל שM.Shadows היה באירוע MLG האחרון, כצופה.
לא מצויין שום דבר על מה שאמרת בכתבה. על פי איך שאני רואה את זה, מדובר בשלט אקסבוקס רגיל עם עיצוב של a7x במחיר מופקע.