סדרת ASUS Transformer Book Chi היא סדרת מחשבים היברידיים, 2 in 1, חדשנית ומעוצבת במיוחד. בסדרה 2 דגמים של מחשבים ניידים שהופכים בשניות למחשבי לוח (טאבלטים) באמצעות ניתוק קל ופשוט של המקלדת, להנאה מכל העולמות; ביצועים חזקים לצד ניידות מרבית, עיצוב אלגנטי לצד עמידות גבוהה. כל הדגמים בסדרה מצוידים במעבדי Intel Core M מתקדמים, ומתאפיינים בקו עיצובי קל ודק ובמשקל נמוך. שני הדגמים בסדרה כוללים כמובן, כמיטב המסורת של ASUS, את טכנולוגיית האודיו הבלעדית של החברה ASUs SonicMaster, להשלמת חווית המולטימדיה והסאונד האיכותית, להתאמה מרבית למגוון רחב של שימושים; פנאי, לימודים, עבודה ועוד. סדרת ה- ASUS Transformer Book Chi נחשפה לראשונה במסגרת כנס CES 2015, שהתקיים מוקדם יותר השנה בלאס וגאס, ארה”ב, ושם זכתה בשורת פרסי חדשנות ועיצוב יוקרתיים, על מצוינות בהנדסת האנוש של הסדרה.
הדגם הראשון בסדרה הוא ה- Transformer Book Chi T300, בעל מסך QHD בגודל 12.5″, הכולל את טכנולוגיית IPS לצפייה בזווית רחבה של 1780, בכל תנאי מזג אויר, בפנים או בחוץ, וזיכרון בנפח 128-256GB SSD, בעובי 7.6 מ”מ בלבד ובמשקל 760 גר’ בלבד. ה- T300 Chi מגיע במארז אלומיניום One Piece יוקרתי, המאפשר עיצוב דק יותר מבלי להתפשר על עמידות, והוא מצויד בחיי סוללה ארוכים – עד 8 שעות עבודה רצופות. הדגם השני, Transformer Book Chi T100, מצויד במסך 10.1″ WQHD, הכולל את טכנולוגיית IPS, ובחיי סוללה ארוכים במיוחד – עד יום שלם של עבודה רצופה. ה- T100 Chi מצויד בזיכרון בנפח 32-128GB SSD.
את סדרת ה- Transformer Book Chi ניתן להשיג ברשתות המתמחות ואצל המשווקים המורשים, כולל אחריות ל- 3 שנים, הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תוספת תשלום. מחירים מומלצים לצרכן: Transformer Book Chi T300: החל מ- 3,965 ₪ | Transformer Book Chi T100: החל מ- 2,590 ₪.
עוד הציגה ASUS Israel במסגרת מפגש העיתונאים, גם שלושה ערוצי שירות לקוחות חדשים, שיתחילו לפעול כבר בימים הקרובים. החברה תציע, לראשונה בעולם המחשוב הישראלי, שירות לקוחות מקוון באמצעות נציג צ’אט אנושי באתר החברה, לתמיכה טכנית וטיפול בפניות שירות במהירות וביעילות מרבית. בנוסף, תאפשר ASUS ללקוחותיה הישראליים גם שירות באמצעות הודעות טקסט (SMS), במסגרתו יוכלו לעקוב אחר סטטוס הטיפול בקריאות שירות, לתאם ולפתוח קריאות חדשות ואף לבקש מנציג שיצור עמם קשר. ערוץ השירות השלישי הוא לשונית שירות לקוחות חדשה ואינטראקטיבית בעמוד ה- Facebook הרשמי של החברה, שגם במסגרתה יתאפשר ביצוע פעולות הנוגעות לשירות ותמיכה, בדומה לערוצים האחרים. כל ערוצי השירות החדשים מצטרפים לערוצים הקיימים, ביניהם; שירות ותמיכה טלפוניים, פתיחת קריאת שירות ומעקב אחר סטטוס טיפול בקריאה קיימת באמצעות אתר האינטרנט של החברה בישראל.
*הודעה לעיתונות