אפל (Apple) הכריזה על תכנית תיקונים המיועדת לדגמים מסוימים של השעון החכם Apple Watch, בהם זיהתה החברה תקלה הגורמת לסדק להופיע סביב המסך. באפל סבורים כי מדובר במקרים ״נדירים מאוד״, ובכל זאת מכריזים על הרחבת אחריות והחלפת המסך בחינם לכל שעון שהושפע מהתקלה.
התכנית כוללת את דגמי הדור השני של השעון (Apple Watch Series 2) ששווקו בין ספטמבר 2017 לספטמבר 2017, דגמי Apple Watch Nike מאותה סדרה, וגם את הדור השלישי של השעון (Apple Watch Series 3), הן בדגם הכולל חיבור סלולרי והן בזה הכולל חיבור GPS בלבד, שנמכרו בין אוקטובר 2017 לספטמבר 2019.
תוקף האחריות המורחבת עומד על שלוש שנים מרגע רכישת המוצר, או שנה אחת מרגע ההכרזה על התכנית – המאוחר מביניהם. כלומר, בכל מקרה יהנו הלקוחות משנה אחת לפחות, עד ספטמבר 2020, לזהות כי השעון שברשותם סובל מהתקלה ולגשת למרכז שירות רשמי של אפל בכדי לתקנו וזה כולל גם את הלקוחות הישראליים.
כרגיל, הסייג המרכזי לתכנית של אפל הוא דרישת החברה כי כל תקלה אחרת הקשורה בחומרת השעון או המסך תתוקן טרם החלפתו החינמית. זה אומר שאם השעון סובל מתקלות אחרות, עשויה אפל לדרוש מהלקוח לתקן אותן קודם, מה שעלול במקרים מסוימים להפוך את העניין כולו ללא כדאי.