המכירות של השעון של אפל (Apple), הלו הוא Apple Watch, לא יעמדו בתחזיות המוקדמות של החברה, וזאת למרות שהחל מתחילת יולי תתחיל החברה להגדיל את מספר השווקים בו הוא יהיה זמין, וזאת כחודשיים לאחר ההשקה.
לפי ניתוח של האתר DigiTimes הסיני, שמתמחה בסיקור של יצרני המשנה שאחראים בין השאר גם לייצור בפועל של השעון, כבר בחודשיים הראשונים לא עמדו המכירות בציפיות של אפל, והסתכמו למרות הבאז הראשוני בכ-3 מליון יחידות. למעשה, כל נטען, ההתעניינות של הציבור בשעון הולכת ומתדרדרת במהירות מאז השקה.
ההערכה היא שההחלטה של אפל להוציא מספר דגמים, שרובם הוגדרו על ידה עצמה כיוקרתיים, פגעו במכירות. לפי DigiTimes, היא הייתה צריכה למקד את המכירות בכך שמדובר במוצר טכנולוגי מתקדם, והיא טעתה שלא עשתה כן. עוד דבר שפגע במכירות הוא ההיצע הגדל במהירות של שעונים שתומכים ב-iOS ובאנדרואיד (Android) כאחד במחירים נמוכים הרבה יותר, כשברוב המקרים מדובר בשעונים פשוטים יותר.
לפי ההערכות אפל כבר נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים של הדור הבא של השעון שלה, והיא עתידה לשחרר אותו כבר בחודשים הראשונים של 2016.