במהלך הרבעון השלישי של שנת 2019, מכרה אפל (Apple) ברחבי העולם 6.8 מיליון יחידות של השעון החכם Apple Watch, כך לפי הנתונים אותם פרסמה חברת המחקר Strategy Analytics. נתון זה משקף עלייה של 51 אחוזים במכירות יחסית לשנה הקודמת, כך שאפל מוסיפה לחזק את מעמדה בקטגוריה על חשבון המתחרים.
סמסונג (Samsung) וחברת פיטביט (Fitbit) שנרכשה לאחרונה על ידי גוגל (Google) רשמו במהלך אותו רבעון מכירות של 1.9 מיליון ו-1.6 מיליון יחידות בהתאמה – כך שסך מכירותיהן ביחד עדיין איננו גבוה יותר מכמות השעונים אותה מוכרת אפל לבדה. כל יתר המתחרים רשמו מכירות של 3.9 מיליון יחידות, אך נתח השוק שלהם דווקא הצטמצם קלות מ-29 אחוזים ל-27.5 אחוזים.
בסך הכל, הגיעה אפל לנתח שוק של 47.9 אחוזים, ובקצב הצמיחה הנוכחי היא צפויה לחצות את רף 50 האחוזים ברבעון הבא. עוד ראוי לציון כי הנתונים הללו מתייחסים עדיין למכירות הדגם הקודם של ה-Apple Watch, סדרה 4, שהוצג בשנה שעברה. מאוחר יותר השנה הכריזה אפל על דגם סדרה 5, המצויד במסך הפועל תמיד (Always On), וייתכן שהכרזה זו הובילה לזינוק נוסף במכירותיה.