חברת מחקרי השוק Canalys פרסמה את נתוני המכירות בתחום האוזניות עבור הרבעון השלישי של שנת 2019, והמספרים מעידים על מהפכה. השוק אמנם מוסיף לצמוח עם עלייה של 22 אחוזים במכירות אוזניות קשת אלחוטיות המכסות את האוזן, ועלייה של שישה אחוזים במכירות אוזניות אלחוטיות רגילות. אולם קטגוריית האוזניות נטולות החוטים (TWS) מזנקת גבוה מעל השאר, עם צמיחה של לא פחות מ-183 אחוזים לעומת השנה הקודמת.
באשר לחברות המובילות בשוק, אפל (Apple) מוסיפה להיות המרוויחה העיקרית מהקטגוריה שאותה למעשה המציאה. מתוך 43 מיליון אוזניות TWS שנמכרו במהלך הרבעון, כ-18.2 מיליון (43 אחוזים) היו דגמים שונים של אוזניות ה-AirPods. המתחרות ניצבות הרחק מאחור: שאומי (Xiaomi) עם שבעה אחוזים, וסמסונג (Samsung) עם שישה אחוזים בלבד.
בעוד שלאורך השנה יותר ויותר מהיצרניות הוותיקות בתחום הציגו דגמי TWS משלהם, הרי שדגם ה-AirPods Pro החדש של אפל שוב טורף את הקלפים וייתכן בהחלט שישמור על מעמד ההובלה של החברה – ואולי אף יגדיל את הפער – לפחות עבור עונת החגים שחלפה זה עתה ותחילת שנת 2020.