אפל (Apple) עדכנה את עובדי רשת החנויות שלה ברחבי העולם כי היא מאשרת החלפה בחינם של סוללות מנופחות של של השעון החכם שלה Apple Watch 2. התנאי לאספקת השירות הוא אישור של אחד מעובדי החנות כי השעון אכן לא נדלק כתוצאה מנפיחות בסוללה, וכי לא נראה כי השעון עבר חבלה בזדון מצד המשתמש.

בנוסף אישרה אפל תיקון בחינם למכשירים שהמסך שלהם זז או התפרק מפני שנדחף מעלה על ידי הסוללה, גרסה מעט שונה מעט של אותה תקלה. האחריות המורחבת תינתן למשך שלוש שנים מרגע רכישת השעון, ומאחר שהתיקון מתבצע במעבדות מרכזיות ולא בחנות עצמה, ייאלץ הלקוח להישאר נטול Apple Watch 2 במשך מספר ימים לפחות, עד שהתהליך יושלם וניתן יהיה לאסוף את השעון המתוקן.

בעבר הכריזה אפל על מדיניות דומה לגבי Apple Watch המקורי, מבלי לפרסם כל פרטים על היקף התופעה וכמה לקוחות צפויים להזדקק לשירות הזה. למרות שההודעה הגיעה בינתיים רק לחנויות הנמצאות בבעלותה של החברה עצמה, שינויי מדיניות מסוג זה תקפים בדרך כלל גם לסוכנויות משנה ויבואנים רשמיים, כדוגמת נציגיה השונים של אפל בישראל, הצפויים לספק את השירות בהמשך.