אפל (Apple) מנסה לעורר שוב את המכירות של טאבלט הדגל שלה iPad Pro. על רקע עוד שנה שהסתיימה בירידה במכירות הגלובליות של המחשבים האישיים, ועל רקע שוק טאבלטים שמחפש את הכיוון שלו אם בכלל, מנסה אפל להציע את השילוב בין הטאבלט הבכיר שלה למערכת ההפעלה הנוכחית שלה iOS 11 כמכשיר שצריכים לשקול אם רוצים כעת להחליף מחשב, כשהמוטו הוא פשוט: "יכול להיות שהמחשב הבא שלכם לא יהיה בכלל מחשב".

בשתי הפרסומות ששוחררו בינתיים מוצגת נערה שרוכבת על אופניה ברחבי העיר שלה ועוצרת במקומות שונים בהם היא מביאה לידי ביטוי את היכולות של ה-iPad Pro, כדי להראות מה אפשר לעשות אתו יחד ועם iOS 11, כאמור.

בפרסומת הראשונה היא מביאה לידי ביטוי את יכולות המציאות הרבודה של המכשיר ואז האמירה היא "אפשר להשתמש במציאות רבודה כדי להפוך תרתי משמע את העולם מסביבכם".

בפרסומת השנייה הבחורה הצעירה כבר יושבת על עץ, אופניה מוטלות מתחת, והיא מסתכלת על הסביבה ועל הנוף ומשתמשת באפשרויות תוכנה ובעט האלקטרוני של iPad Pro כדי לרשום לעצמה הערות, ואז המוטו הוא "אתם יכולים להשתמש ב-Apple Pencil כדי ליצור הערות מולטימדיה".

-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.