אפל ממשיכה לעשות כותרות ולהראות כי היא החברה מספר אחת בכל הקשור לבאזז טכנולוגי. לאחר שאתמול השיקה החברה את מכשיר הטאבלט החדש שלה, ה- iPad, מציגה היום אפל את נתוני המכירה המראים את ההיענות המרובה סביב מוצריה בזמני ההשקה הראשונים. למעלה מ- 300 אלף יחידות של מכשיר ה- iPad נמכרו ביום הראשון דרך החנויות של אפל, ובאופן מפתיע, הנתונים לא כוללים את היחידות שהוזמנו מראש שעל פי הערכות מגיעים לכ-350 אלף יחידות וכן את היחידות שעברו לערוצי מכירות השותפים כמו Best Buy והחנויות הקמעוניות.
בהשוואה ל- iPad, האייפון שהושק לראשונה מכר כ-270 אלף יחידות ב-30 השעות הראשונות ומעל למיליון יחידות בשבוע ההשקה הראשון שלו. אמנם קשה לראות את המכשיר ה-iPad מגיע למיליון יחידות תוך שבוע, אך בהתחשב בכך שמדובר בנתונים מארה”ב בלבד, אנו צופים שהמספר יגדיל בקצב גבוהה לאחר השקת המכשיר בחנויות הנוספות ברחבי ארה”ב ובהמשך גם בעולם. אפל מצליחה להראות כי גם עם ממשק זהה וגם עם מוצר אחד שמוצג בווריאציות שונות (iPod, iPhone ו- iPad), עדיין סוחפת אפל את הצרכנים ברחבי העולם.
עוד הציגה אפל מהשעות האחרונות כי משתמשי ה- iPad הורידו למעלה ממיליון אפליקציות, מעל 250 אלף ספרים אלקטרונים מה- iBookstore וזאת רק ביום הראשון בו נמצא המכשיר בשוק. סטיב ג’ובס הוסיף ואמר כי “במשך שעה מורידים משתמשי ה- iPad בממוצע למעלה מ- 3 אפליקציות וספר אחד”. עכשיו נותר לראות האם אפל תצליח לעמוד בעומס הדרישות של השבוע הראשון ולספק את כל יחידות ה- iPad שיוזמנו במהלך הימים הקרובים וכיצד המתחרים יגיבו להצלחה. iPhone מוגדל (גם בנתוני המכירות), כבר אמרנו?! (מקור).
קריאה מעניינת מאוד באנגלית על איך האייפד עוזר לגוגל ולעוד הרבה חברות אחרות להצליח, ואולי לירות לאפל עצמה ברגל:
http://phandroid.com/2010/04/05/ipad-news-dominat…