האם אנו צפויים לראות בקרוב את אפל (Apple) גם במכשירי הטלוויזיה שלנו ולא רק במכשירי ה-AppleTV? ייתכן. על-פי הדיווחים האחרונים החברה מתכננת כבר בסתיו הקרוב להרחיב את אופקיה גם אל המסכים הגדולים באמת.
על-פי הדיווחים שהתפרסמו בסוכנות הידיעות WSJ, עולה כי אפל כבר נכנסה לשלב מתקדם במשא ומתן עם כמה מהערוצים והחברות המובילים בארה”ב, וזאת על מנת להעניק ללקוחות חבילה ערוצים שתורכב מכ-20 עד 30 ערוצים טלוויזיונים ותתחרה בחברות הגדולות בארה”ב. עוד נאמר בדיווח כי מטרת החברה היא לייצור חבילה מצומצמת וצרה שתשווק תחילה לקהל הלקוחות בארה”ב ולאחר מכן למדינות נוספות ותכלול, בין היתר, ערוצי ספורט כגון ESPN, ערוצי חדשות כדוגמת פוקס, CBS ועוד.
גורמים מעריכים כי החברה תכריז על המהלך כבר בחודש יוני השנה ותחל בשיווק חבילת הערוצים כבר בחודש ספטמבר – סמוך להכרזתם של מכשירי האייפונים החדשים או אף לצידם באותו מעמד. השמועות בינתיים מדברות על כך כי חבילת הערוצים כולה תעלה כ-30 עד 40 דולר בחודש – מחיר מעט גבוה יש לומר בהתחשב במספר הערוצים והתכנים אותו יציע השרות.
רמיזה ראשונה למהלך עתידי שכזה קיבלנו כבר באירוע ה-Spring Forward במהלכו הכריזה החברה על השעון החכם ומחשב המקבוק החדש. במהלך אותו מעמד, ציינה גם כי חתמה על הסכם עם רשת HBO האמריקאית – הנחשבת כמעצמה ברחבי ארה”ב שהפיקה בעבר סדרות פופלריות כגון משחקי הכס, אוז, אימפריית הרשע ועוד.