אפל (Apple), שהחלה בשנה האחרונה להפיק תוכן טלוויזיוני מקורי, מתכננת בקרוב להשיק שירות הזרמת וידאו חדש שיתחרה בחברות כמו נטפליקס (Netflix), הולו (Hulu) ואמזון (Amazon). זאת בנוסף לדיווחים כי חברת דיסני (Disney) תשיק שירות דומה כבר בשנה הקרובה.

סגן נשיא חטיבת המולטימדיה בחברת CCS Insight, פאולו פסקטורה, אמר בראיון לאתר CNBC כי שירות הוידאו של אפל יתמקד בעיקר בתוכן מקורי, זאת למרות שכרגע ההיצע של החברה בתחום הוא דל במיוחד: אפל העלתה בשנה האחרונה את תוכנית הריאליטי Planet of the Apps וגירסה מלאה של Carpool Karaoke: The Series – שתיהן לא זכו להצלחה רבה. יחד עם זאת, החברה מתכננת להשיק בקרוב שתי סדרות דרמה מקוריות חדשות: אחת בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון, והשניה בבימויו של סטיבן ספילברג.

"כולם קופצים לזירה של שירותי הווידאו", אמר פסקטורה, "ולאפל יש חומרה חזקה מאוד וגם השירותים שהיא מציעה נמצאים בעליה. שדה הקרב האמיתי הוא בתחום התוכן המקורי, ולאפל יש בסיס חזק מאוד כדי להתחרות".

רמזים לכך ניתן למצוא בראיונות שקיים לאחרונה מנכ"ל החברה, טים קוק, בהם אמר כי "טבלנו את האצבע שלנו במים ואנחנו לומדים הרבה על עסקי התוכן המקורי. אנחנו חושבים על דרכים בהן אנחנו יכולים לשחק במגרש הזה".

שירות הוידאו של אפל, לפי ההערכות, צפוי להיות מושק כבר במהלך 2018.