אפל (Apple) הודיעה ליבואניות וספקיות שירות בישראל על הקמתו של מוקד שירות בשפה העברית, שיענה באופן ישיר לפניות מצד לקוחות ישראלים. הפרסום הראשוני על הקמת המוקד הופיע בקהילת משתמשי iOS הישראלית בפייסבוק, אולם מספרי התמיכה של אפל ללקוחות בישראל מופיעים כעת גם באתר התמיכה הרשמי של החברה. 

למרות שמוקד השירות ממוקם פיזית בעיר אתונה שביוון, מספרי התמיכה הם מספרים ישראליים: אפל מציעה שני מספרים, האחד הוא בעלות של שיחה מקומית (03-37629152), והשני הוא מספר 1800 (שיחת חינם מטלפון קווי). למוקד הישראלי סמכויות זהות לזה של כל מוקדי השירות האחרים של אפל, והוא מסוגל הן לסייע ללקוחות במתן תמיכה כללית (שאלות בנוגע להפעלת מכשירים, התקנת תוכנות וכו׳) והן בפתרון תקלות טכניות ואף פתיחה מרחוק של מכשירים נעולים – פעולה שעד כה חייבה שיחה למוקד שירות בשפה האנגלית.

זאת ועוד, המוקד של אפל מסוגל לפעול כמעין ״מתווך״ בין הלקוחות וספקי השירות השונים בישראל, ולקבוע בעבורם לדוגמא האם מכשיר אייפון חדש שנתגלתה בו תקלה יתוקן או יוחלף. כמו כן, שומרת לעצמה אפל את הזכות לדרוש טיפול בעבור הלקוח מחברות הסלולר וחנויות פרטיות בישראל המייבאות את מוצריה באופן רשמי.