ספוטיפיי (Spotify), שהצהיר השבוע כי הגיעה ל-140 מיליון משתמשים בשירות שלה, מקבלת תגובה ראשונה מצד אפל (Apple), המנסה להילחם ולהביא לקוחות חדשים על ידי הוזלת שירותי המוזיקה שלה.
אתר TechCrunch מדווח כי החברה מציעה כעת תשלום מופחת של 99 דולר עבור מנוי שנתי ל-Apple Music, שהוא חיסכון של 21 דולר בשנה. זאת לשם השוואה, מנוי חודשי רגיל עולה 9.99 דולר. כלומר, מנויים שיבחרו לשלם מראש על מנוי של שנה לאפל מיוזיק ישלמו 8.25 דולר בלבד מדי חודש.
הצעד הזה מבטיח לאפל מספר מנויים קבוע יחסית לטווח הרחוק, למרות שהיא עדיין רחוקה מה-50 מיליון של ספוטיפיי שכן ההערכות האחרונות מדברות על 27 מיליון מנויים של אפל.
יחד עם זאת, האפשרות המוזלת הזו משום מה לא מפורסמת על ידי החברה אלא דווקא מוחבאת בתוך האפליקציה: כדי להפעיל אותה, יש לגשת להגדרות החשבון באפליקציית אפל מיוזיק, ואז לגשת ללשונים המנויים תחת חשבון ה-Apple ID. מה שאומר שהמסלול הזה זמין בינתיים רק למנויים קיימים ולא למצטרפים חדשים. המסלול זמין ללקוחות ברוב המדינות בעולם בהן שירות אפל מיוזיק פעיל.
זול יותר בארץ בכל מקרה