לא כך רצו באמזון (Amazon) לחגוג את תחילת מבצע ה-Prime Day שלהם. לפחות בארצות הברית, וכמעט מהרגע הראשון, חוו הלקוחות שנכנסו לאתר החברה כדי לבחון את המבצעים תקלות שונות ומשונות, כולל תקלות מסוג 404 שמבשרות על כך ששום דף מתאים לא נמצא.
לקוחות רבים התחילו לדווח שבעת לחיצה על קישור למוצר שהם מעוניינים בו במקום להגיע לדף המוצר, הם מגיעים לדף שמבקש מהם סליחה, מודיע שיש תקלה בצד של אמזון, ושמומלץ לחזור לעמוד הבית ולנסות שוב. בדרך כלל צורפה להודעה תמונה של כלב, אחד מ-‘הכלבים של אמזון’.
חלק אלו שכבר הצליחו להגיע לדפי המוצרים שהם רצו לרכוש סיפרו שהם נתקלו בבעיה בעת שניסו להוסיף את הפריט לעגלת הקניות שלהם. בדפים מסוימים האפשרות הזו לא בוצעה בפועל, ובמוצרים אחרים הוספת פריט לעגלה קונה אותה לחלוטין.
ה-Prime Day הוא מבצע המכירות המשמעותי ביותר של אמזון במהלך השנה, והחברה צופה שיא מכירות חדש, גם אם היו תקלות לא מעטות. “חלק מהלקוחות נתקלים בבעיה ברכישה, ואנחנו פועלים לתקן זאת במהירות. רבים עם זאת מבצעים קניות מוצלחות – בשעה הראשונה של ה-Prime Day בארצות הברית הלקוחות הזמינו יותר פריטים בהשוואה לשעה הראשונה בשנה שעברה”, מסרה החברה בתגובה, כשעתיים לאחר פתיחת האירוע והדיווחים הראשוניים.
מה שיכול לפגוע בחגיגה מבחינתה של אמזון זה השביתות של עובדיה. 1,800 עובדים שבתו ביום המכירות הראשון בספרד והיום אמורים לעשות זאת אלפי עובדים של החברה בגרמניה ובאיטליה – אלו מוחים כנגד תנאי העבודה והשכר שהם מקבלים עבור עבודתם בחברה.